ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ενώστε τις οικογένειές σας για να χαίρεστε το Νέο Παράδεισο στη Γη

Μήνυμα 142 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 16 Ιουλίου του 2011, στις 23:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, όταν οι ψυχές είναι πολυάσχολες, από έξω μπορεί να φαίνονται γεμάτες χαρά και ζουν πλήρως τη ζωή τους. Στην πραγματικότητα μπορεί να είναι χαμένες για ΜΕΝΑ και αυτό ΜΟΥ φέρνει μεγάλη θλίψη. Τόσοι πολλοί σ’ αυτόν τον κόσμο ανησυχούν για την καθημερινή ζωή, ασχολούνται με πολλά πράγματα, ξεχνώντας ότι αυτός ο κόσμος είναι φτιαγμένος από πηλό. Ότι ο χρόνος της παραμονής τους εδώ είναι τόσο σύντομος. Όλα τα προσωπικά αντικείμενα θα γίνουν τελικά ένα τίποτα. Οι άνθρωποι μετά το θάνατο μετατρέπονται σε πηλό, αλλά οι ψυχές τους παραμένουν ζωντανές και δεν πεθαίνουν ποτέ. Η ψυχή θα υπάρχει για την αιωνιότητα.

Σας λέω τώρα, παιδιά ΜΟΥ, να ενώσετε τις οικογένειές σας και τους φίλους σας στην Ενότητα κοντά στην Καρδιά ΜΟΥ, και όταν το κάνετε, θα απολαύσετε το Νέο Παράδεισο στη Γη για 1000 χρόνια – πάντα ενωμένοι. Αυτή είναι η υπόσχεσή ΜΟΥ σε όλους σας. Ζήστε τη ζωή σας υπεύθυνα. Πάντα να θέσετε τις οικογένειές σας πριν από όλα σ’ αυτόν τον κόσμο. Πάντα να έχετε την εμπιστοσύνη σας σε ΜΕΝΑ.

Φέρτε τις οικογένειές σας σε ΜΕΝΑ. Εάν δε θέλουν να έρθουν πρόθυμα, προσευχηθείτε σε ΜΕΝΑ και ΕΓΩ θα τους δώσω την ενθάρρυνση που χρειάζονται. ΕΓΩ πάντα απαντάω στις προσευχές, που ζητάνε τη σωτηρία των ψυχών.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας

Ιησούς Χριστός

16/07/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.