ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Εσείς δεν ανήκετε στο σατανά, ανήκετε σε ΜΕΝΑ και τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ

Μήνυμα 153 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 30 Ιουλίου του 2011, στις 15:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, υπάρχουν τέτοιες στιγμές, που νομίζεις ότι δε θα είσαι σε θέση να αντέξεις τις δοκιμασίες, που έχεις λόγω των Μηνυμάτων ΜΟΥ, αλλά πρέπει να σταματήσεις να φοβάσαι. Ο φόβος δεν είναι αυτό, που θα έπρεπε να αισθάνεσαι. Αν θα ΜΟΥ επιτρέψεις πρώτα να πάρω τους φόβους σου με την πλήρη εμπιστοσύνη σου σε ΜΕΝΑ, τότε θα είσαι ελεύθερη.

Κόρη ΜΟΥ, πώς τα παιδιά ΜΟΥ μπορούσαν να ξεχάσουν τη δύναμη της Βασιλείας του Θεού. Αν θα μπορούσαν μόνο, για μια στιγμή, να κατεβάσουν την ασπίδα τους, θα ήταν σε θέση να δουν ξεκάθαρα να ξεδιπλώνονται τα τμήματα του Θείου Σχέδιου ΜΟΥ για την ανθρωπότητα. Αυτή η ασπίδα, η ασπίδα της ανθρώπινης νοημοσύνης, που οδηγείται από την ανθρώπινη λογική, η οποία με τη σειρά της αναφλέγεται από την πρόοδο που έχει κάνει ο άνθρωπος μέσω της επιστήμης, δεν είναι τίποτα άλλο από σανό. Φαίνεται στερεά, αλλά είναι χωρίς ουσία. Ωστόσο ο άνθρωπος πιστεύει, ότι παρέχει προστασία από την Αλήθεια, την Αλήθεια της Θείας Παρουσίας του Θεού.

Παιδιά ΜΟΥ, η ασπίδα σας, που μπλοκάρει ΕΜΕΝΑ και τις Διδασκαλίες ΜΟΥ στη ζωή σας, θα είναι η πτώση σας. Η ασπίδα, που με την πάροδο του χρόνου δε θα σας προσφέρει καμία προστασία και θα καεί τόσο γρήγορα και τόσο αστραπιαία, όπως ακριβώς και το άχυρο, που θα γίνετε γυμνοί. Η γύμνια σας τελικά θα σας αποκαλύψει την απάτη του σατανά και όλες τις άδειες υποσχέσεις του περί την επίγεια ασφαλεία, η οποία στην πραγματικότητα δεν υπάρχει. Το ανθρώπινο πείσμα στην αποδοχή της Ύπαρξης του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ θα είναι η αιτία της εξορίας του στο σκοτάδι.

Όταν δείτε το Φως ΜΟΥ, τη Φλόγα της Αγάπης ΜΟΥ, που θα πραγματοποιηθεί στον ουρανό σύντομα, μην έχετε τότε τις αμφιβολίες. Αυτό δε θα είναι μια ψευδαίσθηση. Αυτό θα είναι μια πραγματικότητα και πρέπει να ταπεινωθείτε για να ανοίξετε τα μάτια στην Αλήθεια. Μη γυρίζετε ή καλύπτετε τα μάτια σας από φόβο. Η Παρουσία ΜΟΥ πρέπει να καλωσοριστεί από εσάς ως τελευταία ευκαιρία σας για τη σωτηρία. Αυτός Είμαι ΕΓΩ, που έρχομαι για να σας αγκαλιάζω με τα Χέρια ΜΟΥ. Αυτός Είμαι ΕΓΩ, ο Σωτήρας σας, που έρχομαι για άλλη μια φορά να σας φέρω πίσω από την άκρη του σκότους και της απόγνωσης. Σας έχω πει, ότι ΕΓΩ ποτέ δε θα σας εγκαταλείψω. Ποτέ δε θα σας αφήσω στο έλεος του σατανά, γιατί δεν ανήκετε σ’ αυτόν. Ανήκετε σε ΜΕΝΑ και τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ, το Δημιουργό σας.

Όταν δείτε τις Φλόγες της Δόξας ΜΟΥ στον ουρανό, να χαίρεστε. οποιεσδήποτε αμφιβολίες που είχατε ποτέ για την Ύπαρξη του Θεού, του Πατέρα θα εξαφανιστούν. Για να επωφεληθείτε από τις Χάρες, που θα φέρει η Προειδοποίηση στις ψυχές σας, για να μπορείτε να σωθείτε, θα πρέπει να εμφανιστείτε στα Μάτια ΜΟΥ μικροί και να ΜΟΥ ζητήσετε να σας συγχωρήσω τις αμαρτίες σας. Η Αγάπη ΜΟΥ θα πλημμυρίσει τότε την ψυχή σας και θα επιστρέψετε σε ΜΕΝΑ και στο νόμιμο σπίτι σας.

Θα απορρίψετε το Έλεός ΜΟΥ με αλαζονεία ή λόγω του διανοητικού σκεπτικού, και θα χαθείτε.

Περιμένετε τώρα το Έλεός ΜΟΥ με χαρά και ενθουσιασμό, επειδή θα γίνετε και πάλι αμόλυντοι.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας

Ο Ιησούς Χριστός

30/07/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.