ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παιδιά, μην αποθαρρύνεστε από τις ιστορίες απελπισίας που θα αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα

Μήνυμα 161 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 8 Αυγούστου του 2011, στις 19:45

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, είναι πλέον αρκετές ημέρες από την τελευταία φορά που μίλησα σε σένα. Αυτό ήταν για να σου δοθεί η ευκαιρία να ακούσεις τις συμβουλές του Αγαπημένου Πατέρα ΜΟΥ, του Ύψιστου Θεόοού για να σε βοηθήσει να καταλάβεις το ρόλο του πόνου στη σωτηρία των ψυχών.

Οι ημέρες λιγοστεύουν, καθώς η ώρα της Προειδοποίησης πλησιάζει. Όλα είναι πλέον έτοιμα για τις Φλόγες της Αγάπης ΜΟΥ, που με ενώτητα θα περιβάλλουν όλο τον κόσμο. Οι Άγγελοι στον Ουρανό με χαρά περιμένουν την ημέρα της Δόξας της Επιστροφής ΜΟΥ, για να δώσω στον άνθρωπο μια τελευταία ευκαιρία να αποδεχθεί την Ύπαρξή ΜΟΥ και του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ.

Παιδιά, μην αποθαρρύνεστε από τις φήμες ή τις ιστορίες απελπισίας, που θα αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα. Αντ’ αυτού, να κοιτάτε ΕΜΕΝΑ και δώστε ΜΟΥ τις ανησυχίες σας. Επειδή στην ανθρωπότητα θα δοθεί τόσο θαυμάσιο Δώρο. Όχι μόνο που ο άνθρωπός θα συναντήσει ΕΜΕΝΑ πρόσωπο με πρόσωπο, αλλά και θα ενθουσιαστεί, που θα μάθει και θα δει την Αλήθεια με τα μάτια τουσ.

Θα είναι μια μεγάλη ημέρα στην ιστορία, όταν η ελπίδα και η αγάπη θα παρουσιαστούν στον καθέναν. Ακόμη και οι πιο σκλυρημένοι αμαρτωλοί θα πέσουν και θα χύνουν δάκρυα της μετανοίας. Παιδιά, αυτή είναι καλή είδηση, επειδή ο καθένας μπορεί να σωθεί, αν εγκαταλείψει μόνο την υπερηφάνεια και τον εγωισμό του. Όλοι με την ελεύθερη θέλησή σας πρέπει να ενωθείτε, για να ΜΟΥ επιτρέψετε να εισέλθω στις καρδιές σας, έτσι ώστε να μπορώ να σας καθοδηγήσω προς το Φως.

Πολλούς αμαρτωλούς μέσα σε θανάσιμο αμάρτημα αυτό το Φως θα καίει τα μάτια και τις ψυχές τους. Αυτό θα είναι οδυνηρό. Αν μπορούσαν μόνο να αντέξουν τον τρόμο τους λόγω της γνώσης πώς ΜΕ προσέβαλαν, θα γίνονταν πιο δυνατοί και θα μετανοούσαν.

Παιδιά του στρατού ΜΟΥ, σας λέω τώρα: Να χαίρεστε, επειδή αυτό το γεγονός θα είναι το πιο εξερετικό στη ζωή σας και η υπάρχουσα αγάπη σας για ΜΕΝΑ και τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ θα γεμίσει τις ψυχές σας. Η απεραντοσύνη της αγάπης θα γεμίσει τις σκέψεις σας, τα σώματα και τις ψυχές έτσι, που θα ανανεωθείτε στο πνεύμα σας για πάντα. Προσευχηθείτε τώρα ο ένας για τον άλλον, επειδή ο χρόνος είναι λίγος. Ο κόσμος προετοιμάζεται τώρα για την Προειδοποίηση έτσι, ώστε όλα να είναι έτοιμα για το μεγάλο Δώρο ΜΟΥ.

Παιδιά ΜΟΥ, συνεχίστε την αφοσίωση αυτού του μήνα για τη σωτηρία των ψυχών, επειδή μέχρι το τέλος του Αυγούστου εκατομμύρια ψυχές θα σωθούν μέσω των προσπαθειών σας.

Να θυμάστε παιδιά, ότι Είμαι Παρών σε σας, στην κάθε σας ημέρα. Παρακολουθώ, κατευθύνω, αγαπάω όλους εσάς. Παραμείνετε πιστοί στην επιθυμία ΜΟΥ να σώσω τις βασανισμένες ψυχές.

Ο Ιησούς Χριστός

08/08/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.