ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Να προσεύχεστε για εκείνους, που δεν βλέπουν τίποτα πέρα ​​από τα υλικά οφέλη

Μήνυμα 164 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 11 Αυγούστου του 2011, στις 12:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πρέπει να εμμένεις σ’ αυτόν τον πόνο, επειδή έτσι σώζεις τις ψυχές. Ο πόνος σου αποκαλύπτει τώρα τα βασανιστήρια, που έχω υποστεί από αμαρτίες του ανθρώπου.

Η απληστία του ανθρώπου αυξήθηκε πλέον σε τέτοιο βαθμό, που η ηθική δε μετράει πια στην κοινωνία σας. Η αμαρτία απληστίας του ανθρώπου σημαίνει, πως δεν τον ενδιαφέρει ποίος υποφέρει από το χέρι του, εφ’ όσον οι επιθυμίες του ικανοποιούνται. Σας λέω, ότι αυτοί, που βασανίζουν τους άλλους μέσω απληστίας και φιλαργυρίας, δε θα ξεφύγουν από τα Πάτια ΜΟΥ. Παρακολουθώ και βλέπω. Είμαι σοκαρισμένος, όταν είμαι μάρτυρας του αηδιαστικού δρόμου, που επιλέγει ο άνθρωπος πέφτοντας, προκειμένου να αποκτήσει τον πλούτο εις βάρος των άλλων.

Αυτοί, κόρη ΜΟΥ, θα στερηθούν τα υλικά αγαθά, εκτός αν θα ικετεύουν για το Έλεός ΜΟΥ. Τα χρήματά τους θα είναι άνευ αξίας. Οι άνθρωποι, που είναι πρόθυμοι να βασανίζουν τις ψυχές για να κλέψουν ό, τι νομικά ανήκει στους αδελφούς και τις αδελφές τους, θα παραμείνουν χωρίς τίποτε άλλο παρά στάχτη. Να προσεύχεστε για εκείνους, που δεν βλέπουν τίποτα πέρα ​​από τα υλικά οφέλη, γιατί αν δε θα απομακρυνθούν από αυτές τις κακές πράξεις, θα απορριφθούν και δε θα μπουν στη Βασιλεία του Πατέρα ΜΟΥ.

Κάνοντας σ’ αυτόν τον κόσμο κακό στους άλλους, θα απορριφθείτε και ρίχθείτε στη φωλιά του σατανά. Αυτό που μπορεί να φαίνεται σαν νόμιμη αξίωσή σας για τον πλούτο, που αποκτήθηκε εις βάρος των άλλων, θα σας φέρει μαρτύριο για όλη την αιωνιότητα.

Ρίξτε τώρα τα όπλα σας της απληστίας και λαιμαργίας. Αναζητήστε τη λύτρωση, διότι αν το κάνετε, η ειρήνη θα επιστρέψει στην κοινωνία.

Ο Σωτήρας σας

Ο Βασιλιάς της Δικαιοσύνης

Ο Ιησούς Χριστός

11/08/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.