ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Θεός δημιούργησε τον κόσμο – κανένας άλλος πλανήτης δεν μπορεί να κατοικηθεί από τον άνθρωπο

Μήνυμα 166 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 13 Αυγούστου του 2011, στις 17:00

 

Κόρη ΜΟΥ, η μετάνοια πρέπει να γίνει τώρα η προτεραιότητα για τα παιδιά ΜΟΥ, όταν λένε στους άλλους για τα Μηνύματά ΜΟΥ προς τον κόσμο. Παιδιά ΜΟΥ, ακόμη και μόνο μία ψυχή την ημέρα ΜΟΥ δίνει μεγάλη χαρά, όταν οι άλλοι αρχίζουν να ανοίγουν τα μάτια τους για την Αλήθεια.

Αγαπημένη κόρη ΜΟΥ, όταν ο άνθρωπος κάθε μέρα είναι τόσο απασχολημένος, στη ζωή του έχει λίγο χρόνο για προσευχή. Η προσευχή, παιδιά ΜΟΥ, μπορεί να σημαίνει μια στιγμή, μια ώρα, μια λέξη ή οποιοδήποτε είδος επικοινωνίας μαζί ΜΟΥ. Δεν έχει σημασία πού ο άνθρωπος καλεί ΕΜΕΝΑ. Μπορεί να είναι στο σπίτι, στον κήπο, στο αυτοκίνητο, στη δουλειά, καθώς και στην Εκκλησία ΜΟΥ. Δεν έχει σημασία πού μιλάτε σε ΜΕΝΑ, αν και ΜΟΥ δίνεται περισσότερη χαρά, όταν μιλάτε μαζί ΜΟΥ στο Σπίτι ΜΟΥ.

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν εσφαλμένα, ότι δεν μπορώ να ακούσω τις σκέψεις τους, να αισθάνονται τον πόνο, τη θλίψη και τη χαρά. Δεν καταλαβαίνουν, ότι έχουν δημιουργηθεί από τον Παντοδύναμο Πατέρα ΜΟΥ, το Δημιουργό των πάντων; ΑΥΤΟΣ, που ξέρει τα πάντα, σας καλεί όλους να σταματήσετε μόνο για μια στιγμή την ημέρα. Ζητήστε τη βοήθεια ΜΟΥ για να σας ενισχύσω. Το μόνο που ζητώ είναι μόνο μια στιγμή, αυτή η πολύτιμη στιγμή, όταν ΜΕ καλείτε, για να ΜΟΥ επιτρέψετε μέσω της Δύναμης του Αγίου Πνεύματος να μπω στην ψυχή σας. Ακόμη και μόνο ένας ψίθυρος, όταν καλείτε για τη βοήθειά ΜΟΥ θα ακουστεί. Αν δεν ΜΕ καλέσετε, δεν μπορώ να απαντήσω, διότι ποτέ δε θα παρέμβαινα στην ελεύθερη βούλησή σας.

Είμαι σαν πατέρας, που κοιτάζει μια ομάδα παιδιών, που παίζουν. Όλα απασχολημένα, τρέχουν, μιλάνε μεταξύ τους, μερικά γελάνε, και σε άλλες περιπτώσεις αγωνίζονται μεταξύ τους. Τα περισσότερα παιδιά ανταποκρίνονται στους ενήλικες, όταν καλούνται για προσοχή. Αλλά κάποια είναι πεισματάρικα, γυρίζουν την πλάτη τους και δε θέλουν να κάνουν αυτό, που τους ζητείται. Μερικά παιδιά είναι στοργικά. Μερικά όχι. Κάποια θα δείξουν απόλυτο μίσος σε τόσο τρυφερή ηλικία.

Ωστόσο όταν ΕΓΩ κοιτάζω τα παιδιά ΜΟΥ στον κόσμο, βλέπω το μίσος, και ακόμη χειρότερα, πλήρη αδιαφορία για την Ύπαρξή ΜΟΥ, του Ιησού Χριστού, του αγαπημένου Σωτήρα τους. Πολλοί μισούν ακόμα και τον ήχο του Ονόματός ΜΟΥ.

Παιδιά, οι καιροί, στους οποίους ζείτε, έχουν δει μια ανυπότακτη ομάδα των παιδιών ΜΟΥ με λίγη πειθαρχία, τα οποία πιστεύουν, ότι ο κόσμος ανήκει σ’ εκείνα για να κυριάρχουν, να ελέγχουν, να κάνουν καταχρήσεις ή ακόμη και να κάνουν ζημιές, όπως τα βολεύει. Λίγη ευλάβεια δείχνεται για τον Πατέρα, το Δημιουργό Όλων των Πραγμάτων. Ο άνθρωπος είναι τώρα τόσο αλαζονικός, που πιστεύει, ότι έχει προκύψει από μια ακόμη μεγαλύτερη ιεραρχία απ’ αυτή του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ. Κι έτσι εξακολουθεί να αναζητάει περισσότερες πληροφορίες για την καταγωγή του, ακόμη κι αν η Αλήθεια είναι γι’ αυτόν εδώ, για να τη δει όλη. Τόσος πολύς χρόνος σπαταλάται λοιπόν για άχρηστες αναζητήσεις, για άνευ αξίας όνειρα, που παράγονται από τα μυαλά εκείνων των επιστημόνων, των οποίων η υπερηφάνεια για τη ευφυΐα τους – που είναι ένα Δώρο από το Θεό Πατέρα – σημαίνει, ότι πιστεύει, πως θα βρει νέα στοιχεία για την προέλευσή του.

Γιατί αυτά τα παιδιά δεν συνειδητοποιούν, ότι η Γη δημιουργήθηκε για τον άνθρωπο; Κανένας άλλος πλανήτης δεν μπορεί να κατοικηθεί από τον άνθρωπο, επειδή αυτό δεν είναι μέρος του Σχεδίου του Πατέρα ΜΟΥ. Πόσο ανόητος μπορεί να είναι άνθρωπος, όταν προσπαθεί να γεμίσει την κενότητα του πνεύματος στην ψυχή του. Όλη η απαραίτητη τροφή και η εκπλήρωση μπορεί να είναι δικό του, αν καθίσει και θα δεχτεί την Αλήθεια. Την Αλήθεια για την Ύπαρξη του Θεού Πατέρα, του Αιώνιου Δημιουργού του σύμπαντος.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας, Διδάσκαλος και ο Δίκαιος Κριτής

Ο Ιησούς Χριστός

13/08/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.