ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Να χαίρεστε την ένδοξη ζωή, που σας περιμένει για 1000 χρόνια

Μήνυμα 167 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 14 Αυγούστου του 2011, στις 14:25

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, συνεχίζεις να υπερασπίζεις το Λόγο ΜΟΥ όταν, στην πραγματικότητα, δεν υπάρχη καμία ανάγκη.

Ο Λόγος ΜΟΥ θα διαπεράσει τις καρδιές των πιστών σαν σπαθί, όταν θα σκεφτούν επάνω στα Μηνύματά ΜΟΥ, που δίνονται στον κόσμο. Θα ξέρουν την Αλήθεια, όταν διαβάσουν το Λόγο ΜΟΥ, διότι το Θείο Φως ΜΟΥ θα τους επηρεάσει με τρόπο, που θα τους είναι δύσκολο να αγνοήσουν. Πολλοί ρωτάνε και συνεχίζουν να ρωτάνε, ακριβώς όπως έκαναν στις ημέρες του Νώε. Είχαν προειδοποιηθεί, αλλά δεν ήθελαν να ακούνε. Μπλόκαραν τη Φωνή του Πατέρα ΜΟΥ, όταν έστελνε μηνύματα μέσω του Νώε και άλλων προφητών. Μόνο όσοι άκουσαν και υπάκουσαν σώθηκαν.

Ακούστε τώρα τα Μηνύματά ΜΟΥ. Παιδιά, ανοίξτε τις καρδιές σας και αφήστε το Λόγο ΜΟΥ να μιλάει στις ψυχές σας. Αγνοήστε στον κόσμο ό, τι σας αποσπά την προσοχή. Επικεντρωθείτε μόνο στη Φωνή ΜΟΥ. Μ’ αυτόν τον τρόπο μπορείτε να σώσετε τις ψυχές σας.

Εκείνοι που δε θέλουν να ακούσουν, γιατί γυρίζουν τις πλάτες τους, με τον καιρό θα έρθουν με πεινασμένα στόματα, για να καταπίνουν τον πιο Ιερό ΜΟΥ Λόγο μετά την Προειδοποίηση. Τότε θα είστε έτοιμοι να ακολουθήσετε τις οδηγίες ΜΟΥ, έτσι ώστε να μπορώ να σας κατευθύνω καλά προς το Νέο Παράδεισο στη Γη, όπου για 1000 χρόνια η ένδοξη ζωή περιμένει εσάς, τις οικογένειές σας και τους αγαπημένους σας. Καμία ασθένεια. Καμία έλλειψη τροφίμων. Καμία ανησυχία. Μόνο η αγάπη στην πιο αγνή της μορφή. Μια ένδοξη ύπαρξη, που είναι η νόμιμη κληρονομιά σας.

Παρακαλώ να προσεύχεστε τώρα δυνατά για την διάκριση, ώστε να αποδεχθείτε το Άγιο Λόγο ΜΟΥ, όταν παρουσιάζεται σε σας, παιδιά. Σκεφτείτε Το ως ένα από τα μεγαλύτερα Δώρα στη ζωή σας. Αποδεχτείτε Το με το σώμα σας, το μυαλό και την ψυχή, διότι μόνο τότε θα βρείτε την αληθινή ειρήνη.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας
Ο Ιησούς Χριστός

14/08/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.