ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η Μεγάλη Θλίψη μετριάζεται μέσω της προσευχής

Μήνυμα 170 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 18 Αυγούστου του 2011, στις 20:45

 

Κόρη ΜΟΥ, αυτοί οι πιστοί ΜΟΥ, που είναι καλά διαβασμένοι σε θέματα της Αγίας Γραφής, έχουν την τάση να παρασύρονται με τη δική τους ανθρώπινη ερμηνεία, έτσι που το μάθημα που έχω κηρύξει να αγαπάει ο ένας τον άλλον, τόσο εύκολα ξεχνιέται. Για να αγαπάτε ο ένας τον άλλο. Να τιμάτε τον πατέρα και τη μητέρα σας. Να τιμάτε το Δημιουργό, το Θεό Πατέρα και να ζείτε όπως σας είπα – στην αγάπη και στο φόβο του Πατέρα ΜΟΥ.

Τόσοι πολλοί μορφωμένοι άνθρωποι, απορροφημένοι με τις δικές τους αναλύσεις των Διδασκαλιών ΜΟΥ ξεχνάνε ένα πράγμα, δηλαδή – όταν θα έρθω και πάλι για να κρίνω. Ποτέ, ούτε για μια στιγμή δε λαμβάνουν υπόψη, ότι αυτός ο καιρός μπορεί να συμβεί στη δική τους ζωή, και όχι στο μακρινό μέλλον. Γιατί λοιπόν ψάχνουν και συνεχίζουν να ψάχνουν περαιτέρω νοήματα στην Αγία Γραφή, όταν η Αλήθεια είναι τόσο απλή. Γιατί δε θυμούνται, ότι η Αγάπη είναι το μόνο που ζητάω; Αγάπη για ΜΕΝΑ, το Σωτήρας σας. Αγάπη για το Θεό Πατέρα και η αμοιβαία αγάπη σας;

Σ’ αυτούς τους διανοητικούς εμπειρογνώμονες, οι οποίοι διακηρύσσουν ότι είναι σε θέση να αναλύσουν τις Διδασκαλίες ΜΟΥ, και στη συνέχεια πηγαίνοντας μπροστά προσπαθούν να προβλέψουν την ημερομηνία πότε θα έρθω και πάλι, λέω το εξής: Αν προσπαθείτε να υποθέσετε, ότι είστε σε θέση να δείτε το έτος της επιστροφής ΜΟΥ, δυστυχώς, κάνετε λάθος. Η ημερομηνία αυτή δε θα δοθεί σε κανέναν, ούτε καν στους Αγγέλους στον Ουρανό ή στην αγαπημένη Μητέρα ΜΟΥ. Αλλά αυτό μπορώ να αποκαλύψω. Ο Διωγμός άρχισε πριν από κάποιο καιρό. Η Μεγάλη Θλίψη θα ξεκινήσει στα τέλη του 2012. Αυτή η φοβερή περίοδος μετριάζεται μέσω των προσευχών των πολυαγαπημένων πιστών ΜΟΥ. Θα μετριαστεί επίσης μέσω της μετάνοιας μετά από την Προειδοποίηση. Το γεγονός αυτό είναι μια καλή είδηση, παιδιά ΜΟΥ. Θα βοηθήσει στην εξάλειψη της αιχμαλωσίας του ανθρώπου από τον πονηρό.

Οι θρησκευτικοί εμπειρογνώμονες δείχνουν αποκρουστική αλαζονεία

Δυστυχώς, πολλοί θα αγνοήσουν την Έκκλησή ΜΟΥ για την προετοιμασία, επειδή είναι τόσο απορροφημένοι μ’ αυτήν τη λεγόμενη διανοητική θρησκευτική συζήτηση, με βάση την ανθρώπινη αντίληψη.Ο ένας προσπαθεί να ξεπεράσει τον άλλο για να αποδείξει ότι αυτός ή αυτή είναι πιο μεγάλος γνώστης. Οι εμπειρογνώμονες αυτοί δείχνουν την αλαζονεία, την οποία θεωρώ αποκρουστική. Δεν είναι καλύτεροι από ό, τι ήταν οι Φαρισαίοι. Η άγνοιά τους μπλοκάρει την Αλήθεια όταν παρουσιάζεται μπροστά στα μάτια τους.

Ο Λόγος ΜΟΥ αγνοείται από τους χειροτονημένους υπηρέτες ΜΟΥ

Ο Λόγος ΜΟΥ πέφτει στο κενό. Ο Λόγος ΜΟΥ αγνοείται από τους χειροτονημένους υπηρέτες ΜΟΥ, όταν προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους σ’ αυτό το σημείο της ιστορίας. Ωστόσο, μετά την Προειδοποίηση δε θα υπάρχει καμία δικαιολογία γι’ αυτούς για να μην σηκωθούν και να μην ακούνε τις εντολές ΜΟΥ. Τότε θα κρατάνε τα απλωμένα χέρια ικετεύοντας ΕΜΕΝΑ να τους καθοδηγήσω μέσα από τη Μεγάλη Τιμωρία. Όταν οι Προφητείες αυτές θα αποκαλυφθούν σ’ εκείνους, που αμφιβάλλουν στο Λόγο ΜΟΥ, που μεταδίδεται μέσω αυτού του οραματιστή, τους καλώ να πάρουν το Ιερό ΜΟΥ Ποτήρι: πιείτε από αυτό και παλέψτε για τη σωτηρία των ψυχών.

Καλώ όλους σας, συμπεριλαμβανομένων των αυτοαποκαλούμενων εμπειρογνώμονων των Γραφών για να καθίσουν στην ταπεινότητα και να αναρωτηθούν: Γιατί να ενθάρρυνα τους απλούς πιστούς να εμπλακούν σε μια διαμάχη για την επιστροφή ΜΟΥ στη Γη; Αυτό που έχει σημασία τώρα είναι ότι έρχομαι. Πάντα να είστε προετοιμασμένοι. Ποτέ μην κρίνετε τους άλλους στο Όνομά ΜΟΥ. Αναζητήστε με κάθε κόστος το δώρο της ταπεινότητας, επειδή αυτό θα είναι το διαβατήριό σας προς τον Ουρανό.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας

Ο Ιησούς Χριστός

18/08/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.