ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Τι είναι αυτό που κάνει τους νέους να ντρέπονται τόσο για ΜΕΝΑ;

Μήνυμα 171 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 19 Αυγούστου του 2011, στις 23:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η Αγάπη ΜΟΥ για τους νέους ανθρώπους, ειδικά για εκείνους στην εφηβεία και γι’ αυτούς που αρχίζουν την ενήλικη ζωή, είναι πολύ βαθιά. Όπως κι οι γονείς τους αισθάνονται την αγάπη, την ευτυχία, την ανησυχία και μερικές φορές το θυμό, όταν τους βλέπω να μεγαλώνουν. Ωχ, πώς ΜΟΥ σπάζει την Καρδιά, όταν ακούω να λένε, ότι δεν πιστεύουν στο Θεό, τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ. Αυτά, τα μικρά ΜΟΥ Παιδιά, είναι κάτω από τέτοια επιρροή, που ΤΟΝ αρνούνται, ώστε να μπορεί να θεωρηθεί, ότι ταιριάζουν με τους φίλους τους και δε διαφέρουν από αυτούς.

Είναι γεγονός, ότι για ένα νεαρό άτομο δεν είναι πλέον εύκολο να παραδέχεται την αγάπη του για ΜΕΝΑ, ακόμη και όταν αποδέχεται την Ύπαρξή ΜΟΥ. Αυτή η αποδοχή μπορεί να τους προκαλέσει αμηχανία, όταν η πίστη σε ΜΕΝΑ, τον Ιησού Χριστό ή τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ θα απαξιωθεί υπέρ του λεγόμενου «ανώτερου όντος». Τι είναι αυτό που κάνει τους νέους να ντρέπονται τόσο για ΜΕΝΑ; Γιατί αισθάνονται ότι πρέπει να προσαρμοστούν σε έναν κόσμο χωρίς πνευματικότητα ή ανησυχία για τις ψυχές;

Η μουσική και οι τέχνες έχουν τεράστια επιρροή σ’ αυτές τις πολύτιμες μικρές ψυχές, στις οποίες δεν είπαν την Αλήθεια για τον Ουρανό ή την Κόλαση. Γι’ αυτούς, όπως και για τα άλλα παιδιά ΜΟΥ, που επιμένουν να αποφεύγουν την κάθε αναφορά για ΜΕΝΑ, τις Διδασκαλίες ΜΟΥ ή για την Ύπαρξη του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ, είναι εξίσου πιθανό να χαθούν στην έρημο.

Γονείς, σας καλώ να πείτε στα παιδιά σας την Αλήθεια για την ύπαρξή τους σ’ αυτήν τη Γη. Από πού προέρχονται και για το πεπρωμένο που τους περιμένει μετά το θάνατο. Είναι καθήκον σας να τους βοηθήσετε να ανοίξουν τις καρδιές τους στην Αγάπη ΜΟΥ. Φέρτε τα σε ΜΕΝΑ απαλά, αλλά χρησιμοποιήστε κάθε δυνατό μέσο για να βοηθήσετε να σωθούν οι ψυχές τους. Κάντε το από την αγάπη γι’ αυτούς. Ίσως όλα αυτά τα χρόνια εγκαταλείψατε τα καθήκοντά σας, αλλά τώρα ήρθε η ώρα για να επανορθώσετε. Μπορείτε να τους βοηθήσετε μέσω της προσευχής για τις ψυχές τους με το Ροζάριο του Θείου Ελέους. Είναι καλύτερα εάν σ’ αυτή τη ζωή με τη δική τους θέληση θα έρθουν σε ΜΕΝΑ με ανοιχτές αγκάλες.

Στους νέους λέω: αν πιστεύετε σε ΜΕΝΑ, μη φοβάστε να το παραδεχθείτε ανοιχτά. Μην ΜΕ αρνιέστε, επειδή ΕΓΩ Είμαι η δική σας σανίδα της σωτηρίας, και χωρίς ΕΜΕΝΑ δεν υπάρχει ζωή. Όταν δουν άλλοι πόσο ισχυρή είναι η πίστη σας, θα γίνουν πιο πρόθυμοι να ανοίξουν τις καρδιές τους για ΜΕΝΑ. Αυτό απαιτεί από την πλευρά σας πολύ θάρρος, αλλά οι Χάρες που θα λάβετε από ΜΕΝΑ θα ξεπερνούν κατά πολύ το φόβο σας.

Μόλις πείτε στους ανθρώπους ότι ΕΓΩ πραγματικά υπάρχω, μόλιςτους δείξετε το σεβασμό και την αγάπη και θα τους τραβήξετε σε σας, θα αποκτήσετε το σεβασμό τους, επειδή μιλάτε για ΜΕΝΑ. Μπορεί να φαίνεται παράξενο να μιλάτε για ΜΕΝΑ στη μια ανάσα και για τα κοσμικά θέματα στην επόμενη, αλλά θα γίνετε ισχυρότεροι στην πίστη σας όταν το κάνετε αυτό. Θα βιώσετε στις καρδιές σας όχι μόνο μια μεγάλη Αγάπη για ΜΕΝΑ, αλλά επίσης θα σώσετε τις ψυχές των φίλων σας.

Χρησιμοποιήστε το Διαδίκτυο για να διαδίνετε τα Μηνύματά ΜΟΥ. Μιλήστε γι’ αυτά. Δεν έχει σημασία ποιος σας ειρωνεύεται, γιατί αν το κάνετε αυτό, πολλοί, πολλοί νέοι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα έχουν την Αιώνια Ζωή, λόγω της μετάνοιας, που θα προκληθεί ως αποτέλεσμα.

Πηγαίνετε τώρα εμπρός, πολύτιμε ΜΟΥ νέε στρατέ. Είναι η ώρα για σας τώρα να βρείτε το θάρρος για να μεταδίδετε τα Μηνύματά ΜΟΥ, που δόθηκαν σ’ αυτήν τη γενιά στον κόσμο για την υπενθύμιση του ποιος Είμαι ΕΓΩ, γιατί σας σώζω από τα βάθη της κόλασης και γιατί τώρα απλώνω το Χέρι για να σας σώσω για μια ακόμη φορά.

Αυτή είναι η στηιγμή για ΜΕΝΑ να σας δώσω το Χέρι και να κρατάω στο Δικό ΜΟΥ – τα δικά σας χέρια.

Σας αγαπάω.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας και Φίλος σας

Ο Ιησούς Χριστός

19/08/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.