ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Το κακό παρουσιάζεται ως καλό, ενώ το καλό παρουσιάζεται ως κακό.

Μήνυμα 173 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 22 Αυγούστου του 2011, στις 20:10

 

Όταν ο άνθρωπος αμφισβητεί την πίστη του, πρέπει να σκεφτεί. Εάν έχει αμφιβολίες, τότε πρέπει να ΜΟΥ ζητήσει να ανοίξω τα μάτια του. Αν δυσκολεύεται να προσευχηθεί, πρέπει να ΜΟΥ ζητήσει να ανοίξω το στόμα του. Αλλά αν δε θέλει να ακούσει την Αλήθεια, τότε χρειάζεται την προσευχή των άλλων.

Παιδιά ΜΟΥ, βαθιά ανησυχώ για τον τρόπο, με τον οποίο το κακό παρουσιάζεται ως καλό και το καλό παρουσιάζεται ως κακό. Τα πάντα στον κόσμο σας είναι ανάποδα. Εκείνοι από εσάς, χωρίς μια βαθιά αφοσίωση σε ΜΕΝΑ, δε θα γίνουν σοφότεροι.

Τώρα διαπράττονται στον κόσμο ενέργες στο όνομά σας σε κάθε επίπεδο της κυβέρνησης, εκκλησίας και κράτους, και εσείς δεν το γνωρίζετε.

Καθιερώνονται κακοί νόμοι και παρουσιάζονται στην ανθρωπότητα, σαν να ήταν προς το καλύτερο συμφέρον της. Αυτό περιλαμβάνει μια νέα λιτότητα, την ιατρική, την εξωτερική βοήθεια, τον εμβολιασμό και την κήρυξη νέων δογμάτων θρησκευτικών και άλλων. Δεν υπύρξε ποτέ τόσο μεγάλη σύγχυση μεταξύ των παιδιών ΜΟΥ.

Στην επιφάνεια όλα αντιλαμβάνονται, σαν να ήταν υπό έλεγχο και σε τάξη, και κατά μία έννοια είναι. Αλλά στην πραγματικότητα η μόνη τάξη που υπάρχει προέρχεται από το χέρι εκείνων, που ελέγχουν τα παγκόσμια γεγονότα κρυμμένοι στο κομφόρ των πονηριών τους, πίσω από κλειστές πόρτες.

Μην ξεγελιέστε, παιδιά. Πρέπει να στραφείτε σε ΜΕΝΑ για βοήθεια, έτσι ώστε οι κακές εκδηλώσεις που προβλέπονται από τις μυστικές παγκόσμιες δυνάμεις να μπορούν να αποδυναμωθούν. Ο μόνος δρόμος για σας στην αληθινή ελευθερία είναι να αναζωογονήσετε την πίστη σας σε ΜΕΝΑ. Αυτό θα συμβεί σύντομα, αγαπητά ΜΟΥ παιδιά, όταν θα παρουσιαστώ στον κόσμο κατά τη διάρκεια της Προειδοποίησης, που είναι όλο και πιο κοντά.

Σας καλώ να προσευχηθείτε για εκείνους, που έχουν την όραση, αλλά είναι τυφλοί για το Υπεράγιο Λόγο ΜΟΥ. Να προσεύχεστε για εκείνους, που επιμένουν να διαστρεωλώνουν τις Διδασκαλίες ΜΟΥ και για τους χειροτονημένους υπηρέτες ΜΟΥ, οι οποίοι από τη δειλία παραδίνονται στις απαιτήσεις, που τίθενται σ’ αυτούς από τις κυβερνήσεις.

Τώρα υπάρχει μόνο ένας Κυβερνήτης, που διευθύνει το μέλλον και ΑΥΤΟΣ είναι ο Αιώνιος Πατέρας ΜΟΥ, ο Θεός Δημιουργός, ο Δημιουργός των πάντων. Να δείχνετε την πίστη σ’ ΑΥΤΟΝ πάνω από όλα, και θα βρείτε ισχυρή υποστήριξη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού προς τα εμπρός, στο δρόμο της Αλήθειας.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας, ο Ιησούς Χριστός

22/08/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.