ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Οι Προφητείες, που προειπώθηκαν μέσω αυτού του Προφήτη τώρα θα ξεδιπλώνονται

Μήνυμα 175 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 24 Αυγούστου του 2011, στις 16:38

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, κάθε έθνος στον κόσμο θα προσπαθήσει να διαβάσει τα Μηνύματά ΜΟΥ, που δίνονται σε σένα. Γι’ αυτό, όταν θα είναι μάρτυρες της Προειδοποίησης, θα αναζητάνε την καθοδήγησή ΜΟΥ για να τους δώσει τη δύναμη.

Είσαι κουρασμένη κόρη ΜΟΥ τώρα, που ο πόνος αυξάνεται, αλλά σε λίγες μέρες θα σου δοθεί η ανάπαυση. Όλα αυτά απαιτούνται από σένα, γιατί χρειάζομαι τον πόνο, για να ΜΕ βοηθήσει να σώσω αυτούς τους ανθρώπους σε φρικτή αμαρτία. Προσπάθησε να δεις τα οφέλη που παρέχει αυτό, και μια μέρα θα χαρείς μαζί ΜΟΥ ως μάρτυρας των καρπών αυτής της εργασίας.

Προχωρήστε εμπρός στη δύναμη παιδιά ΜΟΥ, επειδή όταν οι Προφητείες, που προειπώθηκαν μέσω αυτού του Προφήτη θα ξεδιπλόνονται τώρα, έτσι και θα πιστεύεται στην αυθεντικότητα αυτής της ιστοσελίδας.

Παιδιά ΜΟΥ, προσευχηθείτε τώρα για να αυξήσετε τον αριθμό σας, εσείς ο στρατός ΜΟΥ, και να ενωθείτε ως ένα για τον ερχόμενο πνευματικό αγώνα.

Ο Στοργικός Σωτήρας σας

Ο Ιησούς Χριστός

24/08/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.