ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Το κλιματικό χάος θα βιώνουν τώρα πολλές χώρες. Ο Πατέρας ΜΟΥ είναι θυμωμένος

Μήνυμα 176 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 25 Αυγούστου του 2011, στις 20:00

 

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ, κάλεσε όλους τους πολεμιστές ΜΟΥ της προσευχής, για να προσεύχονται για τους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των μη πιστών και αυτών, που είναι μπλεγμένοι με τη βία και το μίσος. Περιπλανιούνται, προσπαθώντας απεγνωσμένα να βρουν την αγάπη και την ειρήνη στη ζωή τους, και το θεωρούν αδύνατο. Πρέπει να προσεύχεστε γι’ αυτούς πολύ, γιατί χωρίς τις προσευχές σας θα βυθιστούν στις φλόγες της κόλασης. Μην αφήστε να συμβεί αυτό. Εάν μόνο θα μπορέσουν να ενθαρρυνθούν για να κάνουν το βήμα προς ΕΜΕΝΑ και αν θα είναι έτοιμοι, για να ακούσουν το Λόγο ΜΟΥ, θα τους δοθούν οι Χάρες, ώστε να μπορώ να τους πάρω στην Αγκαλιά ΜΟΥ.

Κόρη ΜΟΥ, ο κόσμος πρέπει να ΜΟΥ δώσει τώρα την προσοχή του. Σύντομα θα είστε μάρτυρες μιας σειράς από σεισμούς και πλημμύρες. Μέσα από τις κλιματικές καταστροφές πολλές χώρες θα βιώσουν το χάος. Είναι οι τιμωρίες, που ρίχνονται από τον Πατέρα ΜΟΥ επάνω στην ανθρωπότητα. Κόρη ΜΟΥ, η αμαρτία θα τιμωρηθεί και εκείνες οι χώρες, που είναι ένοχες για την προώθηση της έκτρωσης, δε θα αποφύγουν το Χέρι του Πατέρα ΜΟΥ, όταν πέσει. Η προσευχή απέτρεψε πολλές τέτοιες τιμωρίες, αλλά οι άνθρωποι συνεχίζουν να αμαρτάνουν και προσβάλλουν τον Πατέρα ΜΟΥ με χυδαίες και αηδιαστικές πράξεις από τον άνθρωπο εναντίον του ανθρώπου, συμπεριλαμβανομένων των πράξεων εναντίον των αθώων παιδιών στην μήτρα της μητέρας.

Σας καλώ τώρα για την προσευχή για τα παιδιά ΜΟΥ σε χώρες, που δε θα αποφύγουν την τιμωρία. Ο Πατέρας ΜΟΥ είναι θυμωμένος. Δε θα παραμένει πλέον αδρανής παρακολουθώντας πώς ο άνθρωπος καταστρέφει την ανθρωπότητα. Η Γη θα είχε γρεμιστεί, εάν ο άνθρωπος δε θα είχε σταματηθεί. ΑΥΤΟΣ, ο Αγαπημένος Πατέρας ΜΟΥ, μέχρι την Προειδοποίηση θα παρακρατήσει μεγάλο μέρος αυτής της τιμωρίας. Αργότερα, παρά τις μετατροπές των ανθρώπων, που θα ακολουθήσουν , ο άνθρωπος θα συνεχίζει να γυρνάει πίσω στην αμαρτία. Οι τιμωρίες που απονέμονται είναι για να δείξουν στον άνθρωπο πόσο σκληρός μπορεί να είναι ο Πατέρας ΜΟΥ. Αγαπάει όλα τα παιδιά ΤΟΥ, αλλά ΑΥΤΟΣ δημιούργησε αυτόν τον κόσμο και στον άνθρωπο απλά δε θα επιτρέπεται να τον καταστρέψει.

Παιδιά ΜΟΥ, προσευχηθείτε τώρα για όλους τους αδελφούς και τις αδελφές σας.

Ο Ιησούς Χριστός

25/08/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.