ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Θεός Πατέρας – Το Χέρι ΜΟΥ θα πέσει με δύναμη στα έθνη, που νομιμοποιούν την άμβλωση

Μήνυμα 180 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 29 Αυγούστου του 2011, στις 12:00

 

Έρχομαι στο Όνομα του ΥΙΟΥ ΜΟΥ του Ιησού Χριστού. ΕΓΩ  Είμαι το Άλφα και το Ωμέγα, ο Ύψιστος Θεός. Θέλω να δώσω αυτό το Μήνυμα στα παιδιά ΜΟΥ σε όλο τον κόσμο.

Με τη δύναμη της προσευχής το Χέρι ΜΟΥ συγκρατιέται από το να τιμωρήσει τον άνθρωπο για τις αμαρτίες, που διαπράττει. Θα ρίξω αυστηρές τιμωρίες, αν ο άνθρωπος δε θα απομακρυνθεί από την αμαρτία της δολοφονίας και της άμβλωσης. Παιδιά ΜΟΥ, ήδη έχετε δει το Θυμό ΜΟΥ μέσα από σεισμούς, πλημμύρες, τσουνάμι και άλλες περιβαλλοντικές διαταραχές. Παιδιά, πρέπει να σας επιπλήξω, διότι δεν μπορείτε να αποφύγετε την τιμωρία για τα εγκλήματα σας εναντίον τους συνανθρώπους σας.

Οι αμαρτίες της άμβλωσης θα τιμωρηθούν, όταν το Χέρι ΜΟΥ θα πέσει με δύναμη σα έθνη, που ανέχονται αυτό το βδέλυγμα. Δε θα σας επιτραπεί η δολοφονία των αβοήθητων Δημιουργιών ΜΟΥ, και αν οι κυβερνήσεις σας θα συνέχιζαν να ψηφίζουν νόμους, που επιτρέπουν τη δειλή πρακτική, θα δείτε την Οργή ΜΟΥ να κατεβαίνει με τέτοια δύναμη, που θα ικετεύετε για χάρη της ζωής. Ωστόσο ποτέ δε σταματάτε για να σκεφτείτε, αφαιρώντας τη ζωή των αγέννητων.

Οι δολοφονίες δε θα είναι πλέον ανεκτές από ΜΕΝΑ. Θα σας σταματήσω και μάλιστα πολύ σύντομα. Προσευχηθείτε για τις ψυχές των ανυπεράσπιστων πλασμάτων και ζητήστε τη συγχώρεση. Μην αποδέχεστε τέτοιους νόμους, που ψηφίστηκαν από τις κυβερνήσεις σας, που πραγματοποιούνται από τους βαρβάρους, οι οποίοι δεν έχουν κανένα σεβασμό για τη ζωή.

Η τιμωρία ΜΟΥ για τις χώρες, που είναι ένοχες για τη νομιμοποίηση της άμβλωσης θα εξαλείψει τα έθνη. Οι χώρες σας θα χωρίσουν σε μικρά κομμάτια και θα πέσουν στον ωκεανό. Οι χυδαίες κλινικές και τα νοσοκομεία σας, όπου πραγματοποιείτε αυτές τις πρακτικές, θα κλειστούν, και οι ένοχοι ανάμεσά σας θα ριχτούν στη φωτιά της κόλασης για τα αποτροπαία εγκλήματά τους.

Έρχομαι για να σας δώσω τώρα αυτή την προειδοποίηση. Μην ανέχεστε ποτέ την άμβλωση. Διαμαρτυρηθείτε στις χώρες σας και αγωνιστείτε για να αποτραπεί η συνέχιση αυτής της παγκόσμιας γενοκτονίας. Εάν οι κυβερνήσεις σας θα συνεχίζουν να επιβάλλουν τις δικές τους πράξεις τρόμου ενάντια στη Δημιουργία ΜΟΥ, θα λάβουν μια ισχυρή επίπληξη.

Προσέξτε, ότι αυτό είναι τώρα μια από τις πιο επείγουσες προειδοποιήσεις ΜΟΥ στην ανθρώπινη φυλή. Εάν αφαιρείτε τη ζωή των αγέννητων ΜΟΥ, ΕΓΩ θα πάρω τη δική σας. Παιδιά, προσευχηθείτε δυνατά για την πίστη όλων των παιδιών ΜΟΥ, που συνεχίζουν να αγνοούν τις διδασκαλίες που σας δίνονται από την αρχή του χρόνου.

Ο Θεός Πατέρας

29/08/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.