ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο στρατός ΜΟΥ θα μεγαλώσει σε μια ομάδα πάνω από 20 εκατομμύρια

Μήνυμα 182 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 31 Αυγούστου του 2011, στις 21:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η Αγάπη που έχω για σένα και αυτούς που ΜΕ ακολουθούν υψώνεται μέσα ΜΟΥ και ΜΟΥ φέρνει τόση χαρά. Πόσο σας αγαπάω. Η αφοσίωσή σας, η ταπεινότητα, η εμπιστοσύνη και η αγνή αγάπη για ΜΕΝΑ δυναμώνουν μέρα με τη μέρα. Δεν το αισθάνεστε; Αυτό είναι το δώρο ΜΟΥ για τον καθέναν από εσάς, αγνές ΜΟΥ ψυχές, που είστε βγαλμένες από την καθημερινή σας ζωή για να ΜΕ ακολουθήσετε στο δρόμο προς τον Παράδεισο.

Τα παιδιά ΜΟΥ, που ξύπνησαν από το Άγιο Πνεύμα, το οποίο χύθηκε επάνω στον κόσμο το Μάιο, θα αισθανθούν τέτοια αφοσίωση σε ΜΕΝΑ, που δεν ήταν γνωστή ποτέ πριν, από πολλά από αυτά. Τώρα συγκεντρώνω το στρατό ΜΟΥ γρήγορα, και σύντομα θα μεγαλώσει σε μια ομάδα πάνω από 20 εκατομμύρια. Όσο μεγαλύτερος θα είναι αυτός ο στρατός, τόσο πιο ισχυρή θα είναι η Δύναμη του Αγίου Πνεύματος στην ένωση των παιδιών ΜΟΥ, για την καταπολέμηση του απατεώνα. Η Θεία Ηγεσία ΜΟΥ είναι φυτεμένη τώρα στις ψυχές σας, είτε το συνειδητοποιείτε, είτε όχι. Είναι σαν ένας εσωτερικός διακόπτης. Όταν η Αγάπη ΜΟΥ θα φωνάξει, φυσικά θα απαντήσετε, για να μετατρέψετε τους άλλους. Αυτή είναι η Δύναμη του Αγίου Πνεύματος και αυτή τη στιγμή γίνεται αισθητή σε κάθε άκρη της Γης.

Όλες οι θρησκείες, όλα τα δόγματα, όλες τις φυλές και όλα τα έθνη τώρα θα ανταποκριθούν στο Φως της Αλήθειας. Είστε τόσο πολύτιμοι για τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ. ΑΥΤΟΣ προσεγγίζει τώρα κάθε άνδρα, γυναίκα και παιδί, προκειμένου να ακούσουν το κάλεσμά ΤΟΥ. Ο σατανάς δε θα είναι σε θέση να αντισταθεί στις προσευχές, που λέγονται από τους πιστούς ΜΟΥ. Η λαβή του θα χαλαρώσει, και μάλιστα σύντομα. Οι προσευχές και η πίστη των πιστών ΜΟΥ τον κάνουν έξαλλο. Επειδή δεν έχει δύναμη στις προσπάθειές τους να τοποθετήσει τις αμφιβολίες στα μυαλά των πιστών ΜΟΥ, θα δώσει την προσοχή του στους αδύναμους αμαρτωλούς. Αυτά τα παιδιά είναι ήδη τόσο συγχυσμένα και κατεστραμένα από τη θανάσιμη αμαρτία, που θα στρέφονται προς το μέρος του. Λόγω του σκοταδιού της ψυχής τους, δε θα είναι σε θέση να υπερασπιστούν μόνοι τους. Προσευχηθείτε δυνατά να μπορούν να σωθούν οι ψυχές τους.

Αυτός είναι ο καιρός, που η Εκκλησία ΜΟΥ, αν και αντιμετωπίζει απίστευτα εμπόδια, που επιφέρει η αμαρτία, θα ξαναχτιστεί τώρα από τους πιστούς ΜΟΥ στη Γη. Θα χρειαστεί κάποιο χρόνο γι’ αυτό, αλλά όταν συμβε’ι αυτό, η Εκκλησία ΜΟΥ θα επιστρέψει στο παλιό της μεγαλείο και θα ανανεωθεί στη δύναμη.

Θα ενωθεί, μαζί με όλους τους επιλεγμένους ΜΟΥ ανθρώπους, σε Ένδοξο Βασίλειο του Πατέρα ΜΟΥ. Τη γλυκύτητα αυτού του γεγονότος, όταν ο κόσμος θα απαλλαχθεί από το σατανά και όλο το κακό, πρέπει να την καλωσορίσετε, παιδιά. Αυτή είναι μια νέα εποχή ειρήνης, την οποία πρέπει να αναμένετε στη Γη. Οι ερχόμενοι καιροί μπορεί να είναι δύσκολοι για σας. Επικεντρωθείτε σε ΜΕΝΑ, και θα επιβιώσετε. Τότε θα έρθει η ειρήνη, που περιμένετε.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας

Ο Ιησούς Χριστός

31/08/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.