ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Το να αγαπάς τον πλησίον σου όπως τον εαυτό σου είναι πολύ πιο δύσκολο απ’ όσο νομίζεις

Μήνυμα 185 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε στις 4 Σεπτεμβρίου του 2011, στις 22:00

 

Κόρη ΜΟΥ, υπάρχει τώρα τόσος λίγος χρόνος για να ακούσετε τις οδηγίες ΜΟΥ για να προειδοποιήσεε τα παιδιά ΜΟΥ σχετικά με τους χρόνους που είναι μπροστά τους, όσον αφορά την προετοιμασία όλων των πιστών ΜΟΥ στην ανάγκη τους να παραμείνουν στην καθημερινή προσευχή. Οφείλουν να λάβουν επίσης το Σώμα ΜΟΥ με τη μορφή της Θείας Ευχαριστίας και να προσεύχονται για τη σωτηρία των ψυχών.

Τα παιδιά ΜΟΥ παίρνουν πιο σοβαρά υπόψη τα Μηνύματα ΜΟΥ, καθώς ενώνονται για να προσεύχονται καθημερινά για όλα τα παιδιά ΜΟΥ πρωτού η Προειδοποίηση θα λάβει χώρα.

Κοιτάξτε τους αδελφούς και τις αδελφές σας με τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ Μάτια που τους βλέπουν ως θαυμάσιες δημιουργίες που δόθηκαν από τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ ως δώρο για την ανθρωπότητα. Κάθε ψυχή αγαπιέται με τον ίδιο τρόπο. Στα Μάτια του Πατέρα ΜΟΥ δεν υπάρχει διαφορά.

Εάν εσείς, οι πιστοί ΜΟΥ, αγαπάτε ΕΜΕΝΑ, θα αγαπάτε επίσης και τον Πατέρα ΜΟΥ. Και αντίθετα, αν έχετε αληθινή αγάπη προς τον Πατέρα ΜΟΥ, θα αγαπάτε τους αδελφούς και τις αδελφές σας. Θα πρέπει να δείξετε την αγάπη ειδικά σ’ εκείνους που μπορεί να σας προσβάλλουν με τη συμπεριφορά τους. Μερικοί θα σας προσβάλλουν, θα σας χλευάζουν και θα καταστρέφουν τη φήμη σας, που μπορεί να σας πονάει καθώς και τις οικογένειές σας. Μπορεί να είναι γνωστοί σε σας προσωπικά ή μπορεί να σας βλάπτουν με τις πράξεις τους που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ικανίτητά σας να ντυθείτε και να θρέψετε τις οικογένειές σας. Ανεξάρτητα από το πόσο πολύ θα υποφέρετε από τους ανθρώπους, σας παρακαλώ στο Όνομά ΜΟΥ, ακολουθήστε το παράδειγμά ΜΟΥ. Να προσεύχεστε γι’ αυτούς, ειδικά για εκείνους που σας βλάπτουν. Επειδή όταν προσεύχεστε γι’ αυτούς αραιώνετε το μίσος που φτύνει σατανάς. Ένα μίσος που θα μπορούσε να γεννηθεί μέσα από τις σκέψεις για εκδίκηση.

Αυτή είναι μία από τις πιο δύσκολες απ’ όλες τις διδασκαλίες ΜΟΥ. Αγάπα τον πλησίον σου όπως τον εαυτό σου. Αυτό είναι πολύ πιο δύσκολο απ’ όσο νομίζετε. Όταν θα είστε σε θέση να πραγματοποιήσετε αυτή την πράξη γενναιοδωρίας, θα ΜΕ βοηθήσετε να εκπληρώσω το σχέδιό ΜΟΥ για να σώσω περισσότερες ψυχές.

Ο Αγαπημένος σας Διδάσκαλος και Φίλος

Ιησούς Χριστός

04/09/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.