ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Να προσεύχεστε με το Pοζάριο του Θείου Ελέους τώρα – η Προειδοποίηση είναι κοντά

Μήνυμα 186 της σειράς: Προειδοποίηση.

Δόθηκε τη Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου του 2011, στις 21:00

 

(Σημείωση: Δύο μηνύματα ελήφθησαν σήμερα το βράδυ από τον Ιησού Χριστό. Στο πρώτο μήνυμα, ιδιωτικό, λεπτομέρειες ως προς το χρόνο που η Προειδοποίηση θα λάβει χώρα, δόθηκαν στην Οραματιστή. Η δημοσίευση τους είναι στη διάθεση της Οραματιστή, η οποία αποφάσισε να μην δημοσιευτούν αυτή τη στιγμή. Δόθηκαν όμως σ’ έναν ιερέα για ασφαλή φύλαξη. Αυτό το μήνυμα θα δημοσιευθεί μετά την Προειδοποίηση. Το δεύτερο μήνυμα είναι ένα μήνυμα προς τον κόσμο γι’ αυτήν την ώρα)

Αγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ο καιρός είναι ήδη κοντά. Η προσευχή έχει βοηθήσει τον αγαπημένο ΜΟΥ Βικάριο τον Πάπα Βενέδικτο να ανισταθεί στην εσωτερική μάχη που διεξάγει με κακές δυνάμεις. Ο χρόνος του στο Βατικανό έχει επεκταθεί.

Καλώ όλους τους πιστούς ΜΟΥ, για να συγκεντρώνονται σε συναντήσεις προσευχής και να προσεύχονται με το Ροζάριο του Θείου Ελέους για όλα τα φτωχά παιδιά ΜΟΥ, που απομακρύνθηκαν από ΜΕΝΑ και τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ. Εκείνα χρειάζονται επειγόντως τις προσευχές σας. Προσευχές και πιο πολλές προσευχές χρειάζονται, για να σωθούν τώρα. Προσφέρτε τις Θείες Λειτουργίες για εκείνους, που λόγω της κατάστασης των ψυχών τους δε θα είναι σε θέση να επιβιώσουν σωματικά κατά τη διάρκεια της Προειδοποίησης. Χρειάζονται τη βοήθειά σας. Ενωθείτε. Κρατηθείτε μαζί με ΜΕΝΑ από τα χέρια σας.

Ο Αγαπημένος σας Ιησούς Χριστός

05/09/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.