ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Πάντα να ακούς την καρδιά σου

Μήνυμα 188 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου του 2011, στις 20:20

 

Έρχομαι στο Όνομα του Αγαπημένου ΜΟΥ ΥΙΟΥ, του Ιησού Χριστού. Είμαι η Ευλογημένη Μητέρα σου.

Παιδί Μου, σε διώκονται. Ο απατεώνας κάνει κάθε προσπάθεια για να σε εξαπατήσει. Παιδί Μου, πρέπει να είσαι υπάκουη μόνο σε μια Φωνή, και αυτή είναι η Φωνή του πολύτιμου ΥΙΟΥ Μου, του Ιησού Χριστού.

Οπλίσου τώρα παιδί Μου, διότι οι ​​επιθέσεις εναντίον σου καθώς και τα βάσανα θα μεγαλώσουν. Θα το επιβιώσεις όμως μέσω των χαρίτων που θα σου παραχωρήσω. Σταμάτησε να φοβάσαι και βάλε στην ακρή τις αμφιβολίες.

Μην επιτρέπεις την απόσπαση της προσοχής, διότι αυτό προκύπτει από το έργο του απατεώνα. Αυτό δεν προέρχεται από το ΥΙΟ Μου.

Πάντα να ακούς την καρδιά σου, τότε θα αναγνωρίζεις την Αλήθεια. Εγώ, η αγαπημένη Μητέρα σου σε αγαπάω, γι’ αυτό παρακαλώ, επίτρεψέ Μου να σου προσφέρω όλη την προστασία Μου από τον πονηρό.

Πήγαινε με ειρήνη και αγάπη

Η Αγαπημένη Μητέρα σου

Η Βασίλισσα της Ειρήνης

06/09/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.