ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Μην φοβάστε την Προειδοποίηση, να την αναμένετε με χαρά

Μήνυμα 189 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου του 2011, στις 23:45

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πες στα αγαπημένα παιδιά ΜΟΥ, ότι δεν πρέπει να φοβούνται την Προειδοποίηση. Πολλοί θα αισθανθούν φόβο και αυτό είναι κατανοητό, αλλά πρέπει να ΜΕ ακούσετε προσεκτικά. Θα έρθω στον καθένα από εσάς. Θα ΜΕ δείτε και θα ΜΕ αισθανθείτε στην καρδιά και στην ψυχή σας. Η παρουσία ΜΟΥ θα πλημμυρίσει τις ψυχές σας με την πιο αγνή αγάπη και συμπόνια, γι’ αυτό θα έπρεπε να είστε χαρούμενοι. Επιτέλους θα δείτε ΕΜΕΝΑ και οι ψυχές σας θα περιβάλλονται με αγάπη και ενθουσιασμό.

Οι περισσότεροι από τους αμαρτωλούς και τους άπιστους θα νιώθουν απλά ανακούφιση ότι ΕΓΩ Υπάρχω. Η μαρτυρία της Ιερής Παρουσίας ΜΟΥ θα είναι γι’ αυτούς το αίμα που χρειάζεται για να γεμίσει τις ψυχές τους με την τροφή που τους έλειπε για τόσο πολύ καιρό. Πολλοί θα υποφέρουν βάσανα, όπως ΕΓΩ τα υποφέρω, όταν θα δουν τις αμαρτίες τους να ξετυλίγονται μπροστά τους. Οι καρδιές τους θα ραγίξουν όταν θα δουν πώς ΜΕ προσέβαλαν και θα ΜΕ παρακαλάνε να τους συγχωρήσω.

Τα παιδιά στην ηλικία που επιτρέπει να καταλαβαίνουν, επίσης θα δουν πώς κι αυτά ΜΕ προσβάλλουν μέσω της αμαρτίας. Σε πολλές περιπτώσεις, αυτά τα παιδιά που αρνούνται την ύπαρξή ΜΟΥ, αν και γνωρίζουν την Αλήθεια, θα τρέξουν σε ΜΕΝΑ. Θα ΜΟΥ ζητήσουν να τους αγκαλιάσω και δε θα θέλουν να τους αφήσω να φύγουν.

Ακόμα και οι πιο σκληροί αμαρτωλοί δε θα μπορέσουν να μην επηρεαστούν από αυτό το υπερφυσικό Γεγονός. Παιδιά, πρέπει να αγνοήσετε τις φήμες. Αγνοήστε τις ιστορίες που είναι συγκλονιστικές. Δεν έχετε τίποτα να φοβηθείτε. Η Προειδοποίηση πρέπει να αναμένεται με καθαρή χαρά στις καρδιές σας.

Περιμένω με τόση Αγάπη στην Καρδιά ΜΟΥ για τη στιγμή που θα χύσω το Θείο Έλεος ΜΟΥ στον καθένα από σας, παντού σε όλο τον κόσμο. Αυτή είναι η στιγμή που – στη συνέχεια – θα συνειδητοποιήσετε πόσο τυχεροί είστε – αυτή η γενιά σας. Πώς μπορείτε να μην αναγνωρίσετε το Έλεος που θα εκδηλωθεί στην ανθρωπότητα; Στο παρελθόν τόσες πολλές ψυχές έχασαν τη ζωή τους σε κατάσταση θανάσιμης αμαρτίας. Τώρα όλοι οι αμαρτωλοί τελικά θα καταλάβουν επιτέλους την Αλήθεια.

Δεν είναι εύκολο για τα παιδιά ΜΟΥ να αποδεχθούν την Ύπαρξή ΜΟΥ και του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ. Χωρίς την απόδειξη υλικής φύσεως, πολλοί δε θέλουν να ΜΕ γνωρίσουν. Πολλοί δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον ή πίστη στην Βασιλεία του Θεού. Αυτή η Εκδήλωση θα ανοίξει τα μάτια τους  για το απλό γεγονός ότι η ζωή δεν τελειώνει στη Γη. Συνεχίζει για την αιωνιότητα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να προετοιμάσετε τις ψυχές σας.

Η Προειδοποίηση θα σας δείξει τι πρέπει να κάνετε για να διορθώσετε την κατάσταση αυτή. Να θυμάστε παιδιά, ΕΓΩ είμαι ο Σωτήρας σας. Σας αγαπώ όλους με έναν τρόπο, τον οποίο δεν μπορείτε να κατανοήσετε. Περιμένετε την έλευση ΜΟΥ με αγάπη και ειρήνη. Μην φοβάστε το δραματικό θέαμα στον ουρανό και το χρώμα των ακτίνων που θα εξαπλωθούν για να αναγγείλουν παντού την έλευση ΜΟΥ. Αυτό θα σας προετοιμάσει για εκείνη τη Στιγμή.

Παρακαλώ να προσευχηθείτε ότι ολόκληρη η ανθρωπότητα θα αισθανθεί τη χαρά στις καρδιές τους, επειδή αυτό το Γεγονός σημαίνει τη σωτηρία της ανθρωπότητας σε τέτοιο κλίμακα που θα σώσει πολλές ψυχές και θα τους επιτρέψει να εισέλθουν στο Nέο Παράδεισο στη Γη.

Ο Αγαπημένος σας Σωτήρας

Ιησούς Χριστός

07/09/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.