ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ποτέ μην απειλείτε τους άλλους στο Όνομά ΜΟΥ

Μήνυμα 190 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου, στις 15:30

Μιλάω μαζί σου σήμερα, πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, για την ανάγκη να ΜΕ υπακούτε σε όλα. Κόρη ΜΟΥ, όλοι οι πιστοί ΜΟΥ για να αξίζουν την Αγάπη και την αφοσίωση ΜΟΥ, πρέπει να τηρούν τις Εντολές του Πατέρα ΜΟΥ. Αν και μπορεί να παραπαίουν που και που, πρέπει να επιδιώκουν πάντοτε να ακολουθούν τον κανόνα της Αγάπης. Αγαπάτε αλλήλους και να βάζετε τις ανάγκες του συνανθρώπου σας πριν από τις δικές σας ανάγκες. Τότε όλα τα υπόλοιπα θα πάνε καλά.

Εκείνοι που αυτοαποκαλούνται ως πιστοί ΜΟΥ πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί με το πώς διαδίδουν τον Ιερό ΜΟΥ Λόγο. Αν πέσουν στην παγίδα της αλαζονείας, υπεροψίας ή όταν καταδικάζουν τους άλλους στο Όνομά ΜΟΥ, πολύ ΜΕ προσβάλλουν. Ποτέ μην απειλείτε τους άλλους με τιμωρίες, τις οποίες μπορούν να περιμένουν από ΜΕΝΑ. Ποτέ μην λέτε στους άλλους ότι θα τους τιμωρώ, αν για οποιοδήποτε λόγο αισθάνεστε θυμωμένοι μαζί τους. Επειδή όταν το κάνετε αυτό, θα είστε ένοχοι για την άρνηση ΕΜΕΝΑ, διότι αυτό θα είναι η διαστρέβλωση της Αλήθειας για τις δικές σας ανάγκες. Μην αισθάνεστε ποτέ ανώτεροι από άλλους, επειδή είστε προνομιούχοι μέσα από την Αλήθεια.

Παιδιά, ΕΓΩ αγαπώ όλα τα παιδιά ΜΟΥ, ακόμη κι αν σφάλουν και παραπλανιούνται. Προσευχηθείτε γι ‘αυτούς κάθε στιγμή, αν θεωρείτε τους εαυτούς σας ως αληθινούς πιστούς ΜΟΥ. Οπωσδήποτε κηρύττε την Αλήθεια. Να τους λέτε πάντα για τη βαθιά Αγάπη ΜΟΥ για τα παιδιά ΜΟΥ. Αλλά ποτέ δεν μπορείτε να τους κρίνετε. Ποτέ μην λέτε στους άλλους ότι για τις αμαρτίες τους ή γι’ αυτό που θεωρείτε ως αμαρτίες θα τους τιμωρήσω κατά κάποιο τρόπο, επειδή δεν έχετε κανένα δικαίωμα να το πράξετε.

Το μήνυμά ΜΟΥ σήμερα είναι απλό. Αν ΜΕ αγαπάτε και μιλάτε στο Όνομά ΜΟΥ, δεν μπορείτε ποτέ να κομπάζετε λόγο αυτού. Δεν μπορείτε ποτέ να απειλείτε τα αδέλφια σας ή να συκοφαντείτε στο Όνομά ΜΟΥ.

Να θυμάστε, πως επειδή είστε οι πιστοί ΜΟΥ, θα είστε ο στόχος του απατεώνα ακριβώς λόγω της πίστης σας. Θα πρέπει λοιπόν να είστε προσεκτικοί έτσι ώστε να μην σας παροτρύνει με τέχνασμα να διαπράξετε αμαρτία ενάντια στα αδέλφια σας.

Πρέπει να είστε ισχυροί, παιδιά ΜΟΥ. Σας δίνω αυτό το μήνυμα για να σας καθοδηγήσω και να σας κρατήσω στο σωστό μονοπάτι προς ΕΜΕΝΑ.

Ο Αγαπημένος Ιησούς σας

Ο βασιλιάς της ανθρωπότητας

10/09/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.