ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ανεξάρτητα από τη θρησκεία σας – υπάρχει μόνο ένας ΘΕΟΣ

Μήνυμα 191 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011, στις 19:15

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, όταν τα παιδιά ΜΟΥ νιώθουν απόγνωση, φόβο ή μοναξιά – πες τους ότι πρέπει να στραφούν σε ΜΕΝΑ. Ποτέ πριν τόσα πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ σε όλο τον κόσμο δεν ένιωσαν κενό στη ζωή τους. Χωρίς κατεύθυνση, γίνονται όλο και πιο αποπροσανατολισμέμοι, όταν τρέφονται με διατροφή των σκουπιδιών. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης τους τρέφουν καθημερινά με ιστορίες που δείχνουν το κακό που υπάρχει στον κόσμο, με τόσες πολλές χώρες σε αναταραχή. Τότε υπάρχει έλλειψη πνευματικής τροφής, και στη θέση της – μια διατροφή από ψέματα, όταν σας λένε για τα θαύματα των κοσμικών φιλοδοξίων. Όλες απ’ αυτές, εάν θα είχατε να τις αποκτήσετε, απογοητεύουν. Επιδιώκοντας αυτούς τους στόχους, θα θελήσετε να φτάσετε ψηλά, και πάλι θα απογοητευθείτε.

Να θυμάστε ότι ΕΓΩ είμαι το φαγητό σας, παιδιά. Μόνο μέσα από ΜΕΝΑ θα βρείτε την αληθινή ειρήνη, ικανοποίηση και αγνή αγάπη στις καρδιές σας. Δεν είναι δυνατόν να αποκτήσετε αυτού του είδους ειρήνης οπουδήποτε αλλού.

Γυρίστε σε ΜΕΝΑ τώρα, κάθε ένας από σας, που υποφέρετε από θλίψη στις καρδιές σας. Επιτρέψτε ΜΟΥ να σας αγκαλιάσω και παρηγορήσω. Εσείς, παιδιά ΜΟΥ, είστε οι χαμένες αλλά πολύτιμες ψυχές ΜΟΥ. Πολλοί από σας έχουν περιπλανηθεί μακριά και δεν ξέρουν το δρόμο να γυρίσουν πίσω στο κοπάδι ΜΟΥ. Κάποιοι από εσάς επιλέξατε άλλο κοπάδι – όχι το ΔΙΚΟ ΜΟΥ.

Ακούστε την έκκληση ΜΟΥ, κι όταν ακούσετε τη Φωνή ΜΟΥ στις ψυχές σας, θα γνωρίσετε την Αλήθεια. ΕΓΩ είμαι ο δρόμος σας προς τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ. Να θυμάστε ότι πολλοί από εσάς, που δίνουν διαφορετικά ονόματα στο Θεό Πατέρα Παντοκράτορα, μπορεί ακόμη να λατρεύουν τον ίδιο Θεό – υπάρχει μόνο ένας Θεός. Τώρα ήρθε η στιγμή που η Δόξα ΤΟΥ θα αποκαλυφθεί στον κόσμο. Ανεξάρτητα από την ερμηνεία σας, ο Θεός Πατέρας είναι Αγάπη. Η Ευσπλαχνία ΤΟΥ αγκαλιάζει τα πάντα. Ελάτε, στραφείτε σ’ ΑΥΤΟΝ τώρα, όπου κι αν βρίσκεστε στον κόσμο. ΑΥΤΟΣ περιμένει την κλήση σας.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας

Ιησούς Χριστός

11/09/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.