ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Οι αλλαγές στην Εκκλησία, οι οποίες θα είναι αντίθετες με το Λόγο του Θεού

Μήνυμα 193 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου του 2011, στις 15:15

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ΕΓΩ Είμαι ο Ιησούς Χριστός, που ήρθε με Σάρκα.

Το πιο Ιερό Λόγο ΜΟΥ πρέπει τώρα να ακουστεί παντού από τους χειροτονημένους υπηρέτες ΜΟΥ. Όλοι οι πιστοί ΜΟΥ πρέπει να μοιράζονται αυτά τα Μηνύματα με τους χειροτονημένους υπηρέτες ΜΟΥ όλων των χριστιανικών δογμάτων. Είναι σημαντικό να ενθαρρύνονται στο να ακούσουν το Λόγο ΜΟΥ σ’ αυτήν την κρίσιμη στιγμή, πριν σχιστούν και χωριστούν σε δύο στρατόπεδα.

Τα έργα του απατεώνα έχουν διεισδύσει την Εκκλησία ΜΟΥ σε κάθε επίπεδο. Τώρα, πολύ σύντομα – αργά αλλά σταθερά – θα δείτε πώς περιορίζεται η Θεία Λειτουργία. Θα δείτε κατάργηση των ειδικών προσευχών, και πώς μερικά από τα Μυστήρια, όπως η εξομολόγηση, αρχίζουν να παραμελούνται. Καλώ τώρα τους χειροτονημένους υπηρέτες ΜΟΥ να ΜΕ ακούσουν και να προσεύχονται για διάκριση. Είμαι ΕΓΩ, που σας καλεί τώρα, για να μπορέσω να σώσω τα κοπάδια σας. Είμαι ΕΓΩ, που θέλω να ανοίξω τις καρδιές σας, για να μπορείτε να κάνετε σχέδια σ’ αυτούς τους έσχατους καιρούς, που προαναγγέλλουν μια νέα αρχή για τον κόσμο.

Σύντομα θα σας ζητηθεί να δείξετε την υποταγή στον Ψευδοπροφήτη

. Δείτε ποιος είναι αυτός και να κρίνετε τις πράξεις του, ελέγχοντας τι καρπούς φέρνουν. Διότι οι καρποί, που ο ίδιος και οι δουλικοί λάτρεις του θα φέρουν, θα είναι χαλασμένα μέχρι τον πυρήνα. Μια μπουκιά θα καταστρέψει την πίστη σας σε ΜΕΝΑ. Δύο ή περισσότερες μπουκιές θα μπήξουν τέτοια σφήνα ανάμεσα σε εσάς και την Ιερή Καρδιά ΜΟΥ, που θα είναι σχεδόν αδύνατο για σας να μπείτε στη Βασιλεία του Πατέρα ΜΟΥ.

Να παρατηρείτε τώρα προσεκτικά τις αλλαγές, που θα δείτε να σέρνονται μέσα στη δική σας υπηρεσία. Μερικές από αυτές τις αλλαγές δε θα φαίνονται στην αρχή να είναι πρόβλημα. Αλλά με την πάροδο του χρόνου, κάποιες αλλαγές θα κυριαρχήσουν επάνω σας και θα σας κάνουν να καταπιείτε τα ψέματα. Ψέματα αυτά θα προέλθουν από το σατανά και θα είναι ντυμένα με ενδύματα προβάτων.

Εκείνοι με αγνή καρδιά θα γνωρίζουν αμέσως και θα αναγνωρίσουν το πονηρό κακό σε μέρος, που έχει σχεδιαστεί για την καταστροφή της Εκκλησίας ΜΟΥ επάνω στη Γη, από μέσα, από τους δικής τους διαδρόμους.

Η Αλήθεια ΜΟΥ θα προκαλέσει σε όλο τον κόσμο ραγδαία συναισθήματα της προσβολής, όταν οι ιερείς ΜΟΥ θα πουν, ότι ασφαλώς αυτή η Προφητεία είναι ένα ψέμα. Το μόνο ψέμα που θα βιώσουν, το οποίο θα αναγκαστούν να αναγνωρίσουν, θα είναι σε άμεση αντίθεση με την Αγία Γραφή ΜΟΥ, που δόθηκε από την αρχή της ανθρωπότητας. Ποτέ μην επιτρέψετε να αποδεχθείτε οποιαδήποτε άλλη αλήθεια, εκτός από αυτή που περιέχεται στην Αγία Γραφή.

Πολλές αλλαγές θα εισαχθούν, που θα είναι αντίθετες με το Λόγο του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ. Οι αλλαγές αυτές, χειροτονημένοι υπηρέτες ΜΟΥ, δε θα είναι Θείας προέλευσης και πρέπει να απορρίψετε αυτές τις αναλήθειες, εάν θέλετε να παραμείνετε πιστοί σε ΜΕΝΑ.

Ξυπνήστε. Σηκωθείτε μπροστά σ’ αυτά τα ψέματα, που θα πρέπει να αντιμετωπίσετε. Μην τα αποδεχθείτε ποτέ. Ο Λόγος του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ δε θα αλλάξει ποτέ. Δεν μπορεί ποτέ να προσαρμόζεται από την ανθρωπότητα. Πολλοί από εσάς θα είναι τόσο απελπισμένοι, που θα αισθάνονται απομονωμένοι από τους συναδέλφους τους από την Χειροτονημένη Υπηρεσία. Μην φοβάστε, διότι υπάρχει μόνο μία πλευρά, που μπορείτε να επιλέξετε. Αυτή θα είναι πλευρά, που στέκομαι ΕΓΩ. Άλλη πλευρά δεν έχει.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας

Ο Ιησούς Χριστός

13/09/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.