ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η εποχή της Ειρήνης και της Δόξας σχεδόν ήρθε

Μήνυμα 196 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου του 2011, στις 18:50

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, τελικά συνειδητοποίησες ότι όταν αισθάνεστε την απόρριψη, τότε αυτό είναι απλά μια αντανάκλαση του ίδιου του πόνου ΜΟΥ. Όταν είστε σε ενότητα μαζί ΜΟΥ, όπως εσύ, αυτό θα γίνει μέρος της ζωής σας από τώρα και στο εξής. Όταν οι άνθρωποι απορρίπτουν τα μηνύματα που δημοσιεύεις, απορρίπτουν τον πιο Ιερό Λόγο ΜΟΥ. Όταν Τον αμφισβητούν και ψάχνουν για λάθη – επικρίνουν ΕΜΕΝΑ. Όταν σε κοιτάζουν από ψηλά – περιγελούν ΕΜΕΝΑ. Όταν γελάνε μ’ αυτά τα μηνύματα – ΜΕ σταυρώνουν.

Αλλά αυτό που νιώθεις είναι μόνο ένα μέρος του πόνου ΜΟΥ όταν κοιτάω με θλίψη τον άνθρωπο τυφλό για Αλήθεια της Ύπαρξης του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ. Ακόμα μεγαλύτερο πόνο και θλίψη αισθάνομαι όταν αναγκάζομαι να είμαι μάρτυρας των αμαρτιών του ανθρώπου, συμπεριλαμβανομένων των αμαρτιών των πιστών. Αυτός ο πόνος σχεδόν ποτέ δεν σταματάει, αλλά ανακουφίζεται μέσα από τον πόνο των ψυχών – θυσιών. Γίνεται επίσης πιο ήπιος χάρη στην αγάπη που ΜΟΥ δείχνουν οι πιστοί ΜΟΥ μέσα από την αφοσίωσή τους σε ΜΕΝΑ.

Κόρη ΜΟΥ, όταν χρειάζομαι τον πόνο για να σώσω άλλές φτωχές, δυστυχές ψυχές, αυτό δεν είναι κάτι που ΜΟΥ δίνει ευχαρίστηση. Όταν τις βλέπω, είναι οδυνηρό αλλά παρήγορο συναίσθημα. Κόρη ΜΟΥ, πρέπει να μάθετε τόσα πολλά πράγματα που είναι δύσκολα για σας να καταλάβετε. Η ανθρωπότητα δεν μπορούσε να καταλάβει τους δρόμους της Βασιλείας του Θεού, αλλά μια μέρα θα καταλάβετε.

Να το ξέρετε αυτό παιδιά ΜΟΥ πως οι δύσκολοι καιροί που ο άνθρωπος είχε να ανέχεται για αιώνες, πλησιάζουν στο τέλος. Αυτή είναι καλή είδηση ​​για έναν άνθρωπο που δείχνει την αγάπη στον πλησίον του, δηλαδή για κάποιον που ΜΕ αγαπάει. Αυτό επίσης θα θέσει επιτέλους το τέλος στον πόνο ΜΟΥ που υπέφερα γιατί σας αγαπάω όλους. Αυτή η Αγάπη είναι ισχυρή, πάντα υποτακτική και θα έχει ως αποτέλεσμα την τελική σωτηρία σας.

Κόρη ΜΟΥ, πήγαινε τώρα και αποδέξου τον πόνο με περισσότερη κατανόηση στην καρδιά σου.

Να χαίρεστε, διότι η εποχή της Ειρήνης και της Δόξας σχεδόν ήρθε.

Ο Φίλος και ο Σωτήρας σας που σας αγαπάει

Ιησούς Χριστός

Ο βασιλιάς της Ανθρωπότητας

17/09/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.