ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ένα κλασικό λάθος κατά την προσπάθεια για να έρθουν πιο κοντά σε ΜΕΝΑ

Μήνυμα 197 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011, στις 18:15

 

Έρχομαι στο Όνομα του Ιησού Χριστού, του Υιού του Υψίστου Θεού. ΕΓΩ Είμαι Αυτός.

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, γιατί ο άνθρωπος εξακολουθεί να αναζητάει τις απαντήσεις για την ύπαρξή του μέσω της επιστήμης. Αναζητάνε και αναζητάνε αλλά οι απαντήσεις που λαμβάνουν είναι ψευδείς και τόσο μακριά από την πραγματική ύπαρξη του πνευματικού κόσμου της Βασιλείας του Πατέρα ΜΟΥ, που πρέπει να προσεύχεστε γι’ αυτές τις ψυχές.

Παιδιά, ξέρω ότι η αποδοχή της Αλήθειας της Ύπαρξής ΜΟΥ και του Αγαπημένου Πατέρα ΜΟΥ είναι πολύ δύσκολη. Κάθε φορά που βλέπετε την Αλήθεια, ο Σατανάς γυρίζει το κεφάλι σας προς την αντίθετη κατεύθυνση. Τις περισσότερες φορές θα χρησιμοποιήσει τη λογική για να πείσει τα παιδιά ΜΟΥ πως το Βασίλειο του Πατέρα ΜΟΥ είναι απλά ένα αποκύημα της φαντασίας των ανθρώπων. Στη συνέχεια θα χρησιμοποιήσει τις ανέσεις του υλικού κόσμου για να σας πείσει ότι αυτές πρέπει να είναι οι προτεραιότητές σας.

Έπειτα υπάρχουν ψυχές που καταλαβαίνουν την Αλήθεια. Κάνουν αυτές ένα κλασικό λάθος όταν προσπαθούν να έρθουν πιο κοντά σε ΜΕΝΑ. Είναι εύκολο γι’ αυτές να βεβαιωθούν ότι από τη στιγμή που τα υπάρχοντά τους προστατεύονται, μπορούν στη συνέχεια να προχωρήσουν επμρός στο δικό τους πνευματικό ταξίδι. Αλλά αυτό δεν λειτουργεί έτσι. Πρέπει με κάθε τρόπο να προστατεύσετε τις οικογένειες και τα σπίτια σας. Πρέπει να ταϊσετε όσους εξαρτώνται από εσάς. Μετά απ’ αυτό θα πρέπει να ΜΕ βάλετε στην πρώτη θέση πριν από όλα τα κοσμικά αγαθά. Αυτό θα είναι το διαβατήριό σας στον Ουρανό. Ο άνθρωπος είναι ένα τίποτα χωρίς το ν Θεό. Καμία υλική πολυτέλεια δεν μπορεί και δε θα αντικαταστήσει την Αγάπη του Θεού. Δεν μπορείτε να τις κρατήσετε ή να τις δίνετε την ίδια αξία, εάν θέλετε πραγματικά να ΜΕ δεχθείτε στην καρδιά σας.

Εμπιστευτείτε ΕΜΕΝΑ και όλα τα άλλα θα πάνε καλά. Αν προσπαθήσετε να κάνετε όλα μόνοι σας και να κρατιέστε από τον πλούτο έτσι ώστε να μπορείτε να έχετε το καλύτερο και από τους δύο κόσμους, θα απογοητευθείτε.

Να θυμάστε πως η Αγάπη ΜΟΥ σε σας θα τρέφει τις ψυχές σας. Ο υλικός πλούτος θα ικανοποιήσει τις επιθυμίες των σωμάτων σας, αλλά με την πάροδο του χρόνου θα διαλυθεί και θα σας αφήσει με τίποτα.

Παιδιά, σας παρακαλώ, ανεξάρτητα από το πόσο δύσκολο είναι, επιτρέψτε ΜΟΥ να σας κατευθύνω στον αληθινό δρόμο προς την Αιώνια Ευτυχία. Αρκεί να ΜΟΥ ζητήσετε τη βοήθεια, κι ΕΓΩ θα απαντήσω.

Ο Αγαπημένος σας Διδάσκαλος και Σωτήρας

Ιησούς Χριστός

18/09/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.