ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Το πιο σημαντικό γεγονός από τη στιγμή της Ανάστασης ΜΟΥ

Μήνυμα 198 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου του 2011, στις 20:15

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η πρόθεσή ΜΟΥ είναι να φέρω κάθε άνδρα, γυναίκα και παιδί στο Νέο ΜΟΥ Παράδεισο στη Γη, γιατί αν μόνο μία ψυχή θα παραμείνει έξω, αυτό θα ραγίξει την Καρδιά ΜΟΥ. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίον ο αριθμός των αγγελιοφόρων που έχω στείλει τώρα στον κόσμο έχει αυξηθεί. Μ’ αυτόν τον τρόπο μπορούν να διαδίδουν τον Ιερό Λόγο ΜΟΥ, ενθαρρύνοντας στην μετάνοια.

Δεν στέλνω αγγελιοφόρους για να φοβίσουν τα παιδιά ΜΟΥ. Στην πραγματικότητα, ο ρόλος των αγγελιοφόρων ΜΟΥ είναι να προετοιμάσουν τον κάθε άνθρωπο στη Γη, έτσι ώστε να είναι έτοιμοι και άξιοι να ζουν σ’ αυτό το Νέο Παράδεισο.

Παιδιά ΜΟΥ, η εποχή στην οποία ζείτε δεν είναι ευχάριστη. Ο νόμος και η τάξη έχουν κλονιστεί. Η απληστία προκάλεσε την κλοπή της χρηματοπιστωτικής σταθερότητας σας. Ο εγωισμός και η εμμονή με τη φιλοδοξία προκάλεσαν επίσης τη στέρηση της πίστης σας.

Όπως στο σπίτι, όπου δεν υπάρχει γονικός έλεγχος.

Εσείς, παιδιά ΜΟΥ, είστε σαν στο σπίτι, όπου δεν υπάρχει γονικός έλεγχος. Σαν τα κακομαθημένα παιδιά που είναι εξοπλισμένα σε όλες τις υλικές ανέσεις που ποθούν, χωρίς να χρειάζεται να τα κερδίσουν. Σας παρέχονται τα τρόφιμα για τα οποία δεν χρειάζεται να κοπιάζετε. Ό, τι δεν σας ικανοποιεί αντικαθίσταται με μια άλλη καινοτομία, ένα άλλο διεγερτικό. Ωστόσο τίποτα δεν ικανοποιεί για πολύ. Στη συνέχεια οι καβγάδες λαμβάνουν χώρα μεταξύ των παιδιών, καθώς το κάθε παιδί επιδιώκει να ελέγχει τους άλλους για να τους επιβάλει τη δική του θέληση. Μπορεί να ξεσπάσει φυσική πάλη, αλλά κανείς δεν έχει την επιμέλεια και γι’ αυτό πληγώνει ο ένας τον άλλο, μερικές φορές με σοβαρές συνέπειες.

Έτσι ΕΓΩ βλέπω τον κόσμο. Τα παιδιά ΜΟΥ είναι δυστυχισμένα, χωρίς πνευματική στήριξη, αλλά αρνούνται να καθοδηγούνται από την Εκκλησία ΜΟΥ. Σήμερα η Εκκλησία ΜΟΥ δεν μπορεί να ελέγξει έναν τέτοιο απείθαρχο πληθυσμό που την αφοσίωση σε ΜΕΝΑ δεν βρίσει τόσο εμπνευσμένη όσο τις ανέσεις του σώματος.

Ο πόλεμος καταστρέφει την ανθρωπότητα, και η πνευματική παρακμή δημιούργησε στον κόσμο ένα κενό, του οποίου οι συνέπειες οι περισσότεροι από εσάς αισθάνεστε τώρα μέσα στην καρδιά σας. Τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται. Η υλική δόξα λάμπει εξωτερικά, το φως της είναι ελκυστικό για τους πεινασμένους άνεσης, αλλά δεν υπάρχει τίποτα πίσω απ’ αυτήν εκτός από το σκοτάδι.

ΕΓΩ είμαι το Φως που λείπει στην έρημη, συγχυσμένη και λίγο τρομακτική ζωή σας. Για το λόγο αυτό κοντά είναι για ΜΕΝΑ η ώρα να παρέμβω και να αναλάβω διοίκηση. Εσείς, παιδιά ΜΟΥ, θα πρέπει να το δεχτείτε με ευχαρίστηση και να προετοιμαστείτε για τη Μεγάλη ΜΟΥ Ευσπλαχνία.

Πρέπει να προσεύχεστε για τους αδελφούς και τις αδελφές σας και να περιμένετε με ανοιχή αγκαλιά για να καλωσορίσετε την παρέμβασή ΜΟΥ. Να είστε θετικοί. Να είστε αισιόδοξοι. Να είστε σίγουροι πως ακόμη και οι πιο ανθεκτικοί αμαρτωλοί θα ανακουφιστούν με την έλευση αυτού του Μεγάλου Γεγονότος, πιο σημαντικού από τη στιγμή της Ανάστασης ΜΟΥ.

Ο Αγαπημένος σας Σωτήρας

Ιησούς Χριστός

19/09/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.