ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Οι αμφιβολίες σάς κάνουν ισχυρότερους στην αγάπη σας για ΜΕΝΑ

Μήνυμα 199 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου του 2011, στις 22:00

 

Έρχομαι στο Όνομα του Ιησού που ήρθε στη σάρκα και έγινε Άνθρωπος.

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, είσαι τώρα τόσο πολύ κοντά στην Καρδιά ΜΟΥ, αν και μπορείς να αισθάνεσαι τόσο μακριά. Μερικές φορές νομίζεις ότι είσαι αποκομμένη από ΜΕΝΑ, όταν στην πραγματικότητα πλησίασες στην Ενότητα μαζί ΜΟΥ.

Κόρη ΜΟΥ, χτίζω τώρα τόσο πολύ την εμπιστοσύνη σου, ώστε να μπορείς να συνεχίζεις να διακηρύξεις το Λόγο ΜΟΥ στην ανθρωπότητα. Αυτή είναι μια πολύ σημαντική Αποστολή, λόγω των δαιμόνων ξεδεμένων ανάμεσα στα εκατομμύρια από το σατανά αυτήν την εποχή, που σας επιτίθονται σε κάθε γωνιά. Οι πρώτοι άνθρωποι που θα χρησιμοποιήσει θα είναι οι πιστοί που θα περιμένουν στην ουρά για να ρίξουν την πρώτη πέτρα σε σένα.

Όπως πλησιάζει η Μεγάλη Πράξη του Ελέους ΜΟΥ για την ανθρωπότητα, έτσι και οι δαίμονες θα προσπαθήσουν να μπλοκάρουν την Αλήθεια και να αποτρέψουν τους ανθρώπους, καλούς ανθρώπους, από το να αφιερώσουν το χρόνο που χρειάζομαι απ’ αυτούς για να σώσω τις ψυχές των παιδιών ΜΟΥ που δεν έχουν καμία πίστη. Μην επιτρέπετε στη σκληρή συκοφαντία που επιταχύνεται να σας αποσπάσει την προσοχή από τη δουλειά ΜΟΥ.

Προσέξτε τώρα την Προφητεία ΜΟΥ. Ο καθένας άνθρωπος που μετανοεί αυτή τη στιγμή, σώζει άλλες τρεις ψυχές. Σκεφτείτε το, πως οι ευλογίες που απονέμονται στον άνθρωπο που αναζητά συγχώρεση, θα δοθούν στις οικογένειες αυτών των ανθρώπων. Κάθε ψυχή που προσεύχεται τώρα σε ΜΕΝΑ και ΜΟΥ ζητάει να σωθεί η πλησιέστερη οικογένεια και οι φίλοι της, θα λάβει το Έλεος ΜΟΥ σε αφθονία.

Παιδιά ΜΟΥ, η προσευχή είναι η σωτηρία σας. Όσο περισσότερο προσεύχεστε, τόσο περισσότερο μπορώ να ανοίξω την καρδιά σας και να αποκαλύψω την Αλήθεια ΜΟΥ. Οι Χάρες ΜΟΥ έχουν επεκταθεί με τρόπο που αυτή η Γη δεν είχε βιώσει ποτέ. Ωστόσο δεν μπορώ να χύσω αυτές τις ισχυρές Χάρες εάν δεν τις ζητήσετε.

Κόρη ΜΟΥ, να θυμάστε ότι η κακία που θα σας ξαφνιάσει, θα είναι πλέον ορατή στη διοργανωμένη επίθεση ενάντια σ’ αυτά τα Θεία Μηνύματα. Αγνοήστε αυτό, κλείστε τα μάτια σας και μπλοκάρετε τα αυτιά σας. Αντ’ αυτού, να προσεύχεστε, ότι αυτές οι ψυχές θα δουν τη φώτιση.

Κόρη ΜΟΥ, οι αμφιβολίες είναι δοκιμή που βιώνεις όχι μόνο εσύ αλλά και οι αγαπημένοι ΜΟΥ πιστοί. Αν και μπορούν να είναι συνταρακτικές, επιτρέπονται από ΜΕΝΑ για να σας κάνουν όλους ισχυρότερους στην αγάπη σας για ΜΕΝΑ.

Ηρεμήστε τώρα παιδιά ΜΟΥ. Αποδεχτείτε το Λόγο ΜΟΥ. Ζήστε τη ζωή σας, όπως ακριβώς το περιμένω. Βάλτε τις οικογένειες σας πρώτα απ’ όλα. Δεν πρέπει ποτέ να παραμεληθούν εξαιτίας ΜΟΥ. Προσευχηθείτε με ήρεμη εμπιστοσύνη και να είστε σίγουροι ότι οι προφητείες ΜΟΥ θα πραγματοποιηθούν με τη Θέληση του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ. Θα συμβούν σύμφωνα με το τέλειο σχέδιο, που προβλέπεται από τον Πατέρα ΜΟΥ.

Παιδιά ΜΟΥ, μην ξεχνάτε ποτέ πως πολλά από τα μυστικά που έχουν δοθεί στους προφήτες και οραματιστές ΜΟΥ, που προλένε μελλοντικά γεγονότα τα οποία είναι να έρθουν, έγιναν πιο ήπια μέσω της προσευχής. Πολλές, πάρα πολλές οικολογικές καταστροφές έχουν αποφευχθεί λόγω της αφοσίωσης δηλωμένης στην Ευλογημένη Μητέρα ΜΟΥ. Οι πιστοί της, με τις προσευχές τους, εμπόδισαν πολλούς σεισμούς, πλημμύρες και τσουνάμι. Η προσευχή μπορεί να είναι πολύ ισχυρή. Οι προσευχές και ο πόνος ενός ατόμου μπορούν να σώσουν το έθνος. Να το θυμάστε αυτό.

Αγαπάω όλα τα παιδιά ΜΟΥ. Η δύναμη να σωθεί ο καθένας από σας βρίσκεται στα χέρια σας, παιδιά. Μην ξεχάσετε αυτό που είπα νωρίτερα. Η προσευχή είναι πανοπλία σας ενάντια στο κακό σ’ αυτόν τον κόσμο. Η προσευχή μπορεί να κάνει πιο ήπιες τις παγκόσμιες καταστροφές. Προσευχηθείτε για την ειρήνη στον κόσμο. Προσευχηθείτε επίσης για μια εύκολη μετάβαση σε ένα Νέο Παράδεισο στη Γη που περιμένει όλα τα παιδιά ΜΟΥ που αναζητούν τη λύτρωση.

Ο Αγαπημένος σας Ιησούς

21/09/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.