ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Θεός Πατέρας: ο αντίχριστος και το νέο παγκόσμιο νόμισμα

Μήνυμα 203 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου του 2011, στις 21:30

 

Κόρη ΜΟΥ, αν και ο κόσμος μπορεί να φοβάται την Προειδοποίηση, πρέπει να αποδεχθείτε ότι οι προφητείες που περιέχονται στο Βιβλίο της Αποκάλυψης, πραγματοποιούνται επάνω σας. Το κράτος της Ιεράς Εκκλησίας είναι πλέον σε κίνδυνο, όπως και το κράτος του Ισραήλ. Οι Προφητείες θα ξεδιπλωθούν καθώς ο κόσμος θα ελέγχεται από τον αντίχριστο, ο οποίος θα προσπαθεί να σας ελέγχει μέσω του νέου παγκόσμιου νομίσματος. Όταν και αν θα ελέγχεστε μ’ αυτόν τον τρόπο, θα ελέγχεστε με κάθε άλλο τρόπο.
Η Προειδοποίηση θα τεθεί ένα τέρμα σ’ αυτό το κακό και άλλες αγριότητες που έχουν προγραμματισθεί από τις παγκόσμιες δυνάμεις που είναι πέρα ​​από την κατανόηση των παιδιών ΜΟΥ σε όλο τον κόσμο. Τα αθώα πιόνια στο παιχνίδι που δεν πραγματοποιείται από εσάς, θα προστατεύεστε από το ΔΙΚΟ ΜΟΥ Χέρι της Δικαιοσύνης.

Παιδιά ΜΟΥ, ξεσηκωθείτε και καταπολεμήστε αυτήν τη σειρά του κακού μέσω της προσευχής. Ο παγκόσμιος έλεγχος και οι δίωξεις που απεικονίζονται ακριβώς αυτή τη στιγμή, μπορούν να αποφευχθούν μέσω της προσευχής. Δε θα μπορέσετε όλοι σας να σωθείτε, τέτοιο είναι το σφίξιμο του αντιχρίστου επάνω σας.

Παιδιά ΜΟΥ, ο σατανάς δεν πρόκειται ποτέ να κερδίσει. Δεν του δώθηκε η δύναμη, κι επειδή το σφίξιμο του αρχίζει να χαλαρώνει, θα παρασέρνει μαζί του τόσες πολλές ψυχές όσες μπορεί, στην άβυσσο της κόλασης. Κλαίω με βαθιά θλίψη για τις όμορφες δημιουργίες ΜΟΥ και τις πολύτιμες ψυχές ΜΟΥ. Ωχ, μακάρι να άκουγαν την Αλήθεια.

Η επιστημονική αξιολόγηση είναι μια ανοησία, γιατί καμία επιστήμη δεν μπορεί να αντικαταστήσει την πραγματικότητα της Θείας Βασιλείας ΜΟΥ. Κανένας άνθρωπος στη Γη δεν μπορεί ποτέ να κατανοήσει την ομορφιά και το θαύμα που σας περιμένουν, διότι είναι απερίγραπτα με ανθρώπινους όρους.

Σύντομα θα καταλάβετε τα σχέδια που έχω για να σώσω τον κόσμο από τα χέρια του απατεώνα.

Σας αγαπώ όλους και θα προστατεύω τους πιστούς ΜΟΥ σε κάθε στάδιο κατά τη διάρκεια της κάθε προγραμματισμένης δίωξης.

Κοίταξτε προς ΕΜΕΝΑ. Ανοίξτε τα χέρια σας και επιτρέψτε ΜΟΥ να κρατήσω και να προστατεύω όλους σας.

Τα παιδιά ΜΟΥ που πιστεύουν σε ΜΕΝΑ δεν έχουν τίποτα να φιβηθούν.

Ο Αγαπημένος σας Δημιουργός

Ο Ύψιστος Θεός

Ο Θεός Πατέρας

23/09/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.