ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Τώρα έχω στείλει τους Προφήτες ΜΟΥ στον κόσμο

Μήνυμα 205 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου του 2011, στις 11:45

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, μια πρόκληση την οποία σου υποβάλλω είναι πώς να πείσει κανείς τους νέους και όσους έχουν εμπλακεί στον έντονο, άσκοπο τρόπο ζωής.

Το καθήκον σου είναι να χρησιμοποιήσεις κάθε είδους των σύγχρονων μέσων επικοινωνίας που είναι διαθέσιμα για να πείσεις τη νέα, σύγχρονη κοινωνία για την Αλήθεια της Ύπαρξής ΜΟΥ. Υπόσχομαι ότι όλα αυτά τα μικρά παιδιά στα οποία θα δίνεται η Αλήθεια με τέτοια μέσα, θα αισθανθούν την Παρουσία ΜΟΥ μόλις διαβάσουν τα Μηνύματά ΜΟΥ. Κόρη ΜΟΥ, να τα διαδίνεις τώρα και να παροτρύνεις να μετανοούν σε κάθε γωνιά του κόσμου. Αυτός είναι ο ρόλος για τον οποίο επιλέχθηκες. Με την ταχεία εξάπλωση του Λόγου ΜΟΥ όπως ενός ιού περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να επιτευχθούν. Χρησιμοποίησε το Διαδίκτυο και τα μέσα ενημέρωσης. Οι δεσμευμένοι ΜΟΥ πιστοί, με το χρόνο, θα διαδίνουν την Αλήθεια παντού.

Η Αποστολή αυτή έχει μόλις αρχίσει. Τα θεμέλια έχουν τεθεί. Τώρα, σύμφωνα με το τέλειο σχέδιο του Πατέρα ΜΟΥ, ο κόσμος θα δώσει προσοχή σ’ αυτά τα Θεία Μηνύματα.

Υποσχέθηκα πως θα επιστρέψω. Για να ανοίξει ο δρόμος, έχω στείλει τώρα τους Προφήτες ΜΟΥ στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων εσένα, κόρη ΜΟΥ. Πολλοί από αυτούς ανταποκρίθηκαν τώρα στην έκκλησή ΜΟΥ σε κάθε χώρα του κόσμου, αν και οι φωνές τους είναι αδύναμες. Με τον καιρό κι αυτοί θα ακουστούν ώστε να μπορούν να διακηρύξουν τη Δόξα ΜΟΥ που προαναγγέλλει την Επιστροφή ΜΟΥ.

Θα περάσει κάποιος χρόνος πριν συμβεί αυτή η Ένδοξη Επιστροφή. Μέχρι τότε να προετοιμάζεστε παιδιά ΜΟΥ. Η Προειδοποίηση θα φέρει πίσω εκατομμύρια, αλλά αυτό είναι μόνο η αρχή. Η επόμενη περίοδος θα είναι και πρέπει να χρησιμοποιηθεί για τη φροντίδα των ψυχών, ώστε να εξασφαλιστεί η επαρκής προετοιμασία τους ώστε να είναι σε θέση να εισέλθουν στο Νέο Παράδεισο του Πατέρα ΜΟΥ στη Γη.

Έχετε πολλά να υποφέρετε παιδιά, αλλά και τόσα πολλά σας περιμένουν όταν θα σας δοθεί η πρόσβαση σ’ αυτή τη θαυμάσια νέα εποχή της ειρήνης, χαράς και ευτυχίας πάνω στη Γη. Τώρα είναι απαραίτητη η επιμονή. Το θάρρος και η αντοχή θα δοθεί σε όσους επικαλούνται το Άγιο Πνεύμα. Στη συνέχεια εσίς, στρατέ ΜΟΥ, θα σηκώσετε τις ψυχές εκείνων που πηγαίνοντας προς ΕΜΕΝΑ έχασαν το δρόμο. Μην αφήνετε ούτε μια από αυτές τις ψυχές φεύγοντας να χαθεί στην έρημο. Προσευχηθείτε γι’ αυτούς. Δείξτε τους αγάπη και κατανόηση. Ποτέ μην τους πείτε ότι είναι καταδικασμένοι ή μην τους κατηγορείτε για την αμαρτία, επειδή είναι ένα σοβαρό αδίκημα στα μάτια ΜΟΥ. Αντ’ αυτού να είστε σταθεροί αλλά φιλικοί. Απλά να τους πείτε την Αλήθεια. Το υπόλοιπο στη συνέχεια θα είναι στο χέρι τους.

Παιδιά, δεν μπορείτε να κερδίσετε όλες τις ψυχές. Μπορείτε μόνο να κάνετε το καλύτερό σας.

Ο Αγαπημένος σας Ιησούς

25/09/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.