ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Θεός Πατέρας: Ημέρες του σατανά σ’ αυτή τη Γη πλησιάζουν προς το τέλος

Μήνυμα 207 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου του 2011, στις 20:15

 

ΕΓΩ Είμαι το Άλφα και το Ωμέγα. ΕΓΩ Είμαι ο Θεός Πατέρας.

Αγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πλησιάζει η ώρα, όταν ο κόσμος θα γίνει μάρτυρας του Ελέους που θα παρουσιαστεί στην ανθρωπότητα από τον Πολύτιμο ΥΙΟ ΜΟΥ, τον Ιησού Χριστό.

Εκείνες τις χαμένες ψυχές, που είναι πιστές στον απατεώνα, το σατανά , αφθονούν σε πολλές δυνάμεις του κακού. Κι αυτοί είναι προετοιμασμένοι για την Προειδοποίηση και αλαζονικά πιστεύουν, ότι η δύναμη που τους υποσχέθηκε ο σατανάς, θα τους κατευθύνει σ’ ένα νέο κοσμικό παράδεισο της δικής τους κατασκευής. Αυτό είναι το μεγαλύτερο ψέμα που διαπράχθηκε από το σατανά, στο οποίο έχουν υποκύψει. Το σκοτάδι των ψυχών τους  σημαίνει, ότι οι καρδιές τους δε θα δείξουν κανένα έλεος σε όσους πιστεύουν σε ΜΕΝΑ, το Θεό, το Δημιουργό όλων των πραγμάτων. Η εξουσία που έχουν είναι όμως τώρα πιο αδύναμη.

Οι ημέρες του σατανά σ’ αυτή τη Γη πλησιάζουν προς το τέλος, αλλά ο σατανάς δεν πρόκειται να σταματήσει μέχρι να έχει παγιδέψει εκατομμύρια από τις χαμένες και παραπλανημένες ψυχές. Κόρη ΜΟΥ, προσευχηθείτε γι’ αυτές, επειδή δεν έχουν στόχο. Είναι χαώδεις και στον πανικό τους θα δοκιμάσουν ό, τι μπορούν για να ελέγχουν τα παιδιά ΜΟΥ μέσα από τα επίγεια αγαθά τους.

Προσέξτε τώρα το Λόγο ΜΟΥ. Η ανθρωπότητα δεν έχει καμία δύναμη. Η μόνη δύναμη θα είναι μέσω της προσευχής, της πανοπλίας εναντίον αυτών των κακών ανθρώπων. Εκείνοι, μέσα σε θανάσιμη αμαρτία, προσέβαλαν ΕΜΕΝΑ και τα πολύτιμα ΜΟΥ Έργα της Δημιουργίας, και γι’ αυτό θα υποφέρουν. Τόσα πολλά γεγονότα θα ξετλίγονται τώρα μπροστά στα μάτια του δύσπιστου κόσμου. Τόσα πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ θα είναι συγχυσμένα και σοκαρισμένα όταν θα αισθανθούν τα βάσανα του Καθαρτηρίου και της Κόλασης.

Όλοι οι αμαρτωλοί κατά τη διάρκεια και μετά της Προειδοποίησης θα βιώσουν πώς θα ήταν, αν θα έχαναν τη ζωή τους. Εκείνοι στην αμαρτία, θα υποστούν την ίδια καυτή κάθαρση, όπως και οι ψυχές στο Καθαρτήριο, που αναμένουν να μπουν στο Ένδοξο Βασίλειο ΜΟΥ. Εκείνοι στην θανάσιμη αμαρτία θα βιώσουν βαθιά απελπισία και το σκοτάδι των φλογών της κόλασης. Αυτός ο πόνος δε θα διαρκέσει πολύ, και στη συνέχεια και πάλι θα γευτούν τη γεύση του κόσμου, που είχαν πριν την Προειδοποίηση. Αυτός ο κόσμος θα είναι πολύ διαφορετικός από τον προηγούμενο. Επιτέλους τα μάτια τους θα ανοίξουν για την Αλήθεια για τον Ουρανό, την Κόλαση και το Καθαρτήριο. Στη συνέχεια θα πρέπει να επιλέξουν ποιο δρόμο θέλουν να ακολουθήσουν. Κόρη ΜΟΥ, θα μπορούσες να φανταστείς ότι θα ακολουθήσουν την πορεία προς την Θεία Αγάπη και Συμπόνια ΜΟΥ, αλλά σε πολλές περιπτώσεις σκληρυμένων αμαρτωλών, δε θα είναι έτσι. Θα είναι τόσο μολυσμένοι με τις άδειες, ψεύτικες υποσχέσεις, που τους έδωσε ο απατεώνας, που θα επιστρέψουν στο να πηγαίνουν προς την κατεύθυνση του. Θα αγωνίζονται και θα παλεύουν, αλλά η επιρροή των δαιμόνων που εξαπέλυσε ο σατανάς και τις απελευθέρωσε από τα βάθη της κόλασης, θα επιτρέψει οι ψυχές τους να παρασυρθούν στο κακό του σχέδιο για την παγκόσμια κυριαρχία.

Αυτή είναι μια επείγουσα έκκληση, έκκληση για να παροτρύνω όλους σας για να αναζητάνρ οι καρδιές σας τη λύτρωση, για τη δύστροπη ζωή σας. Έχετε το χρόνο να το κάνετε, αλλά κάντε το σύντομα.

Ετοιμαστείτε για να ζητήσετε το Έλεος. ΕΓΩ αγαπάω όλα τα παιδιά ΜΟΥ. Αυτό το Μεγάλο Γεγονός είναι για το καλό όλων των παιδιών ΜΟΥ, γι’ αυτό αντί φόβου, επιτρέψτε να σας καλύψω με την Αγάπη ΜΟΥ, για να σας ενισχύσω. Μ’ αυτόν τον τρόπο μπορείτε να αντέξετε τα βάσανα, που είναι μπροστά σας.

Ο Αγαπών, Αιώνιος Πατέρας σας
Ο Ύψιστος Θεός

29/09/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.