ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Οι συνέπειες της Προειδοποίησης

Μήνυμα 208 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου του 2011, στις 20:45

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, όταν η Προειδοποίηση πλησιάζει, παρακαλώ ζήτησε από τους αγαπημένους πιστούς ΜΟΥ να προσεύχονται και να χαίρονται με ευχαριστία για το μεγάλο Έλεος που ο Αιώνιος Πατέρας ΜΟΥ χάρησε την ανθρωπότητα.

Χάρη σ’ αυτή τη μεγάλη πράξη της αγνής αγάπης περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να σωθούν για να χαρούν την Εποχή της Ειρήνης στη Γη. Να είστε ευγνώμονες που ζείτε σ’ αυτόν τον καιρό, επειδή εκατομμύρια από εσάς θα σωθούν – εκείνοι που διαφορετικά δε θα μπορούσαν ποτέ να εισέλθουν στις Πύλες του Παραδείσου.

Οι προετοιμασίες έχουν ολοκληρωθεί. Στα σπίτια σας ετοιμάστε ευλογημένα κεριά και μια παροχή νερού και τροφίμω να φτάσει για μερικές εβδομάδες. Οι συνέπειες της Προειδοποίησης θα είναι δύσκολες, αλλά δεν πρέπει να φοβάστε.

Αντίθετα, ανακουφιστείτε, διότι τα βάσανα σας πρέπει να προσφέρονται ως ευχαριστία για την αιώνια ζωή που τώρα παρέχεται στις πολύτιμες ψυχές ΜΟΥ που αγκαλιάζουν αυτό το μεγάλο Δώρο.

Ειρήνη μαζί σας. Να εμπιστεύεστε ΕΜΕΝΑ μην ξεχνώντας ότι ΕΓΩ είμαι ο Σωτήρας σας και προσφέρω προστασία σ’ αυτές τις πιστές ψυχές κάθε στιγμή. Περπατώ μαζί σας. Σας οδηγώ. Κρατάω τα χέρια σας με τρυφερή αγάπη. Είστε ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ και ποτέ δε θα σας
επιτρέψω να φύγετε από την Ιερή ΜΟΥ Καρδιά. Εσείς, οι πιστοί ΜΟΥ περιβάλλεστε με
τις Χάρες που χρειάζεστε για να επιβιώσετε την Προειδοποίηση.

Ο Αγαπημένος σας Ιησούς

Σωτήρας και Λυτρωτής όλης της ανθρωπότητας

29/09/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.