ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Για τις σκληρυμένες ψυχές η Προειδοποίηση δε θα είναι εύκολη

Μήνυμα 209 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου του 2011, στις 21:15

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, το καθήκον ΜΟΥ να μετατρέψω τις ψυχές παίρνει τώρα την εντατικότητα.

Παρακαλώ να προειδοποιείς όσους μπορείς για να προετοιμάσουν τις ψυχές τους πριν από την Προειδοποίηση.

Ενημέρωσε όλους, ιερείς, μοναχές, επίσκοπους και ανθρώπους άλλων θρησκειών που πιστεύουν στον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ, για να ακούσουν το Λόγο ΜΟΥ. Τόσα πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ βρίσκονται σε τέτοιο σκοτάδι που το Φως της Θείας Δόξας ΜΟΥ θα θαμπώσει τις ψυχές τους. Θα αισθανθούν πραγματικό πόνο, επειδή δε θα είναι σε θέση να αντέξουν αυτήν τη Μεγάλη Πράξη του Ελέους ΜΟΥ.

Σε μερικούς ανθρώπους αυτά τα Ιερά Μηνύματα προκαλούν χαμόγελο διασκέδασης. ΜΕ θλίβει αυτό. Όχι επειδή δεν πιστεύουν ότι τους μιλάω μ’ αυτόν τον τρόπο, αλλά επειδή δε θέλουν να πιστέψουν σε ΜΕΝΑ. Όλοι όσοι ανησυχούν για τη μελλοντική θέση των αγαπημένων τους προσώπων, προσευχηθείτε ότι η κάθαρση που θα αντιμετωπίσουν κατά τη διάρκεια της Προειδοποίησης θα τους φέρει τελικά στην Καρδιά ΜΟΥ.

Ζητώ από τους πιστούς ΜΟΥ να προστατεύουν τους εαυτούς τους τώρα από τον σατανά. Πρέπει να ρίξετε σε κάθε γωνιά του σπιτιού σας το αγιασμένο νερό, να φοράτε το Σταυρό του Βενεδίκτου και να κρατάτε κοντά σας Ροζάριο. Προσευχηθείτε επίσης στον Άγιο Μιχαήλ τον Αρχάγγελο. Ο σατανάς και ο στρατός των οπαδών του θα κάνει τα πάντα για να σας πείσει ότι δεν είμαι ΕΓΩ αυτός που μιλάει. Ο σατανάς και οι δαίμονές του θα αρχίσουν να σας βασανίζουν και να εισάγουν φοβερές αμφιβολίες στο μυαλό σας. Εσείς, παιδιά ΜΟΥ, μπορείτε να το σταματήσετε ακολουθώντας τις οδηγίες ΜΟΥ. Δυστυχώς θα ξεμυαλίσει τις αδύναμες ψυχές μέχρι να ΜΕ απορρίψουν εντελώς.

Για τις σκληρυμένες ψυχές η Προειδοποίηση δε θα είναι εύκολη. Θα συζητάνε με ποιο τρόπο ΜΕ προσέβαλαν. Ακόμη και οι φλόγες της κόλαση που θα βιώσουν κατά τη διάρκεια τις Προειδοποιήσεις, δε θα εξαφανίσουν όλες τις αμφιβολίες για την Ύπαρξή ΜΟΥ.

Πολλοί θα διαδίνουν ψέματα για την Προειδοποίηση μετά που θα εκδηλωθεί. Αυτοί, οι Εθνικοί που είναι σκλάβοι του σατανά, θα δημιουργήσουν ένα ψέμα που θα εξαπλωθεί παντού. Θα παρουσιαστούν επιστημονικά επιχειρήματα για να εξηγήσουν αυτό το Γεγονός. Εκείνοι δε θέλουν να ακούσουν την Αλήθεια. Πρέπει να προσεύχεστε γι’ αυτούς. Τόσο ισχυρό είναι το πιάσιμο του σατανά επάνω σε ολόκληρο τον κόσμο που το Όνομά ΜΟΥ δε θα προφέρεται στους δημόσιους χώρους. Η συζήτηση για την Ύπαρξή ΜΟΥ στη Γη αντιλαμβάνεται ως ένα δυσάρεστο θέμα της συζήτησης.

Το Όνομά ΜΟΥ σήμερα χρησιμοποιείται κυρίως με τη χρήση της χυδαίας γλώσσας ή, χειρότερα, από το ολίσθημα της γλώσσας όταν βρίζουν. Αλλά ακούστε ΜΕ τώρα. Το Όνομά ΜΟΥ θα ακουστεί και θα είναι δεκτό και πάλι μετά από την Προειδοποίηση από εκείνους που θα μετανοήσουν. Τότε το Όνομά ΜΟΥ θα χρησιμοποιείται όταν τα παιδιά ΜΟΥ θα προσεύχονται σε ΜΕΝΑ.

Ο Αγαπημένος σας Ιησούς

30/09/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.