ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Ο απατεώνας επίσης προετοιμάζεται για την Προειδοποίηση

Μήνυμα 210 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 1 Οκτωβρίου του 2011, στις 20:30

 

Παιδί Μου, προσευχηθείτε για όλες εκείνες τις ψυχές που έχουν απορρίψει τον ΥΙΟ Μου, και οι οποίες είναι περήφανες για το γεγονός αυτό.

Πλησιάζει η στιγμή που ο ΥΙΟΣ Μου για άλλη μια φορά θα προσπαθήσει να σώσει τον κόσμο από την καταδίκη. Είναι σημαντικό, παιδί Μου, που συνεχίζεις να είσαι υπάκουη σε όλα τα πράγματα, που σου ζητάει ο Πολύτιμος ΥΙΟΣ Μου.

ΑΥΤΟΣ υποφέρει και θέλει να σώσει όλους σας από τη λαβή του απατεώνα. Αυτός, ο απατεώνας, προετοιμάζεται για την Προειδοποίηση. Ενώ ο ΥΙΟΣ Μου μέσα από το Έλεός ΤΟΥ θα εμφανιστεί για να σώσει όλες τις ψυχές, εκείνος, ο απατεώνας θα προσπαθήσει να τις πείσει, πως η Προειδοποίηση ήταν μια ψευδαίσθηση.

Ο σατανάς πρέπει να εμποδιστεί από την κλοπή αυτών των ανυποψίαστων ψυχών. Τοποθετήστε τις σε όλες τις προσευχές σας, επειδή αυτές είναι εκείνες που χρειάζονται τις προσευχές σας πιό πολύ.

Η Ευλογημένη Μητέρα σας

Η Βασίλισσα των Ουρανών

01/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.