ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η Εποχή για πληθώρα ψευδοπροφήτων που αποστέλλονται από το σατανά

Μήνυμα 218 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 8 Οκτωβρίου του 2011, στις 16:20

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, όπως οι γνήσιοι οραματιστές ΜΟΥ πηγαίνουν στον κόσμο, έτσι κάνουν και οι ψευδείς οραματιστές. Θα τους αναγνωρίσετε από την προσεκτική εξέταση των μηνυμάτων τους για τον κόσμο, επειδή κάπου μέσα σας θα διαπιστώσετε ότι οι Διδασκαλίες ΜΟΥ και η Αλήθεια που περιέχονται στην Αγία Γραφή έχουν αλλοιωθεί. Τόσο λεπτές είναι αυτές οι αναλήθειες που μόνο εκείνοι με την αληθινή γνώση της Αγίας Γραφής θα είναι σε θέση να τις εντοπίσουν.

Προσέξτε για κάθε μίσος που τέτοιοι οραματιστές δημιουργούν μεταξύ των οπαδών τους, όταν μάχονται, διαιρούν και χωρίζουν τις οικογένειες. Οι λατρείες που προκύπτουν ως αποτέλεσμα της εργασίας των εν λόγω οραματιστών θα κατακλύζουν τώρα τον κόσμο για να προκαλέσουν σύγχυση και ανησυχία μεταξύ των πιστών.

Όπου περιλαμβάνεται το Άγιο Λόγο ΜΟΥ, θα βρείτε την Αγάπη. Τα Μηνύματά ΜΟΥ γεννάνε την Αγάπη και την αρμονία και δε θα παραλείψουν να επιρεάσουν τις ψυχές σας. Τα Μηνύματά ΜΟΥ θα λένε πάντα την Αλήθεια, και παρ’ όλο που μερικές φορές είναι σκληρά και τρομακτικά, σας δίνονται αυτά, παιδιά ΜΟΥ, από την Αγάπη.

Οι ψεύδεις οραματιστές θα μεταδίδουν μηνύματα που δεν είναι εύκολα να τα διαβάσει και να τα καταλάβει κανείς. Με την πρώτη ματιά θα αποπνέουν την αίσθηση του κύρους και θα δημιουργούν μια αίσθηση της αγάπης. Ωστόσο δε θα είναι σε θέση να σας φέρουν την ειρήνη της ψυχής. Τέτοιοι οραματιστές, που πολλοί απ’ αυτούς δεν είναι του Θεού, πρώτα αποπλανούν και μετά ελέγχουν και τελικά σας τραβάνε στο κρεβάτι των ψεμάτων και απάτων.

Ο σατανάς και ο στρατός του θα επηρεάζουν αυτούς τους ψευδείς οραματιστές και μάντεις. Μπορεί να επιτεθεί ακόμη και στους πραγματικούς οραματιστές ενθαρρύνοντάς τους σε σύγχυση να φύγουν από ΜΕΝΑ. Παιδιά, σας παροτρύνω να έχετε όλη την ώρα τα μάτια σας δεκατέσσερα.

Να απορρίπτετε μηνύματα που με οποιονδήποτε τρόπο είναι αντίθετες με τις Διδασκαλίες ΜΟΥ, επειδή μπορείτε να είστε σίγουροι ότι είναι ψευδείς.

Μιλάω σήμερα στον κόσμο μόνο μέσα από ένα επιλεγμένο αριθμό των γνήσιων προφητών και οραματιστών. Υπάρχουν λιγότεροι από είκοσι και λιγότεροι απ’ όσο νομίζετε. Στον καθένα απ’ αυτούς δόθηκε ένας διαφορετικός ρόλος, αλλά η Φωνή ΜΟΥ και οι συμβουλές ΜΟΥ θα έχουν το σήμα της οικειότητας που μπορείτε να εντοπίσετε. Στα μηνύματά τους θα υπάρχει στόχος – όλα απ’ αυτά έχουν σχεδιαστεί για να ενθαρρύνουν για την δράση από την πλευρά σας για την προετοιμασία των ψυχών σας.

Απορρίψτε όλες τις ενέργειες που υποστηρίζονται απ’ αυτούς που αυτοαποκαλούνται ως οραματιστές και μάντεις, και οι οποίες φαίνονται παράξενες ή ενθαρρύνουν τους οπαδούς τους να αναλάβουν δράσεις που δεν περιέχουν την αγάπη προς τον πλησίον.

Προσέξτε τώρα, γιατί αυτή είναι η εποχή του Ψευδοπροφήτη, ο οποίος θα κάνει τον εαυτό του γνωστό στον κόσμο σύντομα. Είναι επίσης η εποχή για πολλούς ψευδοπροφήτες απεσταλμένους στον κόσμο από τον απατεώνα για να προκαλέσει σύγχυση και το σκοτάδι στην ψυχή.

Ο Αγαπημένος σας Ιησούς

08/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.