ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία – Η αμαρτία της αδιαφορίας για τον ΥΙΟ Μου είναι αχαλίνωτη

Μήνυμα 217 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 8 Οκτωβρίου του 2011, στις 14:20

 

(Ελήφθη κατά τη διάρκεια μιας ιδιωτικής επφάνισης της Ευλογημένης Μητέρας, που διήρκεσε 30 λεπτά)

 

Παιδί Μου, υπάρχουν τόσες πολλές ψυχές που προορίζονται για την αιώνια εξορία, αν δε θα είχαν γυρίσει πίσω στον Πολύτιμο ΥΙΟ Μου.

Ο ΥΙΟΣ Μου υποφέρει πολύ στην αγωνία, καθώς βλέπει πώς αυτά τα παιδιά πηγαίνουν από τον έναν δρόμο του κακού στον άλλο.
Η αμαρτία της αδιαφορίας για τον ΥΙΟ Μου είναι αχαλίνωτη και τόσοι πολλοί, οι οποίοι ξέρουν για την Ύπαρξή ΤΟΥ, μέσα από την ελεύθερη βούλησή τους επιλέγουν να συνεχίζουν να ΤΟΝ απαρνούνται.

Τώρα είναι η ώρα, όταν θα συνειδητοποιήσουν τι τους περιμένει, αν δε μετανοήσουν κατά τη διάρκεια του Φωτισμού της Συνείδησης, τον οποίο σύντομα θα βιώσουν.

Όσοι από εσάς αγαπάνε τον ΥΙΟ Μου, πάρτε το Σταυρό ΤΟΥ και βοηθήστε ΤΟΝ να φέρει πίσω τις ψυχές, τις οποίες λαχταράει να τις κρατάει στην Πολύτιμη, Στοργική Αγκαλιά ΤΟΥ.

Τόσοι πολλοί από σας, παιδιά, που δεν ξέρετε στην πραγματικότητα τον ΥΙΟ Μου, πρέπει να κατανοήσετε την απαλή τρυφερότητα της Καρδιάς ΤΟΥ. ΑΥΤΟΣ έχει τόση Αγάπη για όλους σας, που αν βλέπατε τον πόνο ΤΟΥ εξαιτίας της απόρριψης, θα βρισκόσασταν στο έδαφος, κλαίγοντας και ικετεύοντας για συγχώρεση των αμαρτιών της ανθρωπότητας.

Παρακαλώ, σας καλώ για έντονη προσευχή για την πολυπόθητη από τον ΥΙΟ Μου μετάνοια κατά τη διάρκεια της Προειδοποίσης.

Η Ευλογημένη Μητέρα σας

Η Βασίλισσα όλης της ανθρωπότητας

08/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.