ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Μήνυμα για την Αμερική – αγκαλιάστε τους αδελφούς και τις αδελφές σας όλων των δογμάτων

Μήνυμα 220 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 11 Οκτωβρίου του 2011, στις 15:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, θέλω να επικοινωνήσω με τον αμερικανικό λαό. Το Μήνυμά ΜΟΥ προς αυτούς είναι το εξής.

Εσείς, πολύτιμα παιδιά ΜΟΥ, υποφέρετε σε μεγάλο βαθμό σ’ αυτούς τους καιρούς. Βιώνετε την κάθαρση που είναι ανανγαία για να καθαριστούν οι ψυχές σας.

Οι μεγάλες αμαρτίες στην Αμερική, που ΜΕ βασανίζουν, είναι οι αμαρτίες της άμβλωσης και της ανηθικότητας της σάρκας. Πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ έχουν μολυνθεί από τον απατεώνα, ο οποίος κυριαρχεί κρυμμένος πίσω από κλειστές πόρτες νομισματικών και πολιτικών σας συστημάτων. Τόσοι πολλοί από εσάς δε γνωρίζουν αυτό το γεγονός. Τώρα κάνω την έκκληση σε εσάς για προσευχή που είναι αναγκαία για την ελάφρυνση των πονηρών σχεδιών τους να καταστρέψουν τη χώρα σας.

Οι προσευχές, παιδιά ΜΟΥ, θα βοηθήσουν στο μετριασμό των τιμωριών, που ο Πατέρας ΜΟΥ θα απελευθερώσει στον κόσμο για την αμαρτία της έκτρωσης. Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε και ενωθείτε για να αποτίσετε φόρο τιμής στον Πατέρα ΜΟΥ, επειδή ενώνοντας όλους τους πιστούς που λατρεύουν το Θεό Πατέρα Δημιουργό του κόσμου, μπορείτε να βοηθήσετε τη χώρα σας.

Πρέπει να προσεύχεστε για τη συγχώρεση και να έχετε την εμπιστοσύνη, ότι οι προσευχές σας θα εισακουστούν σύμφωνα με το Θείο Σχέδιο του Πατέρα ΜΟΥ.

Αγκαλιάστε τους αδελφούς και τις αδελφές σας όλων των θρησκευτικών δογμάτων που πιστεύουν στο Θεό Πατέρα, και προσευχηθείτε ενωμένοι για να λάβετε τη συγχώρεση για τις αμαρτίες της χώρας σας. Παιδιά ΜΟΥ, τόσο μεγάλη είναι η χώρα σας, που είναι σημαντικό να μπορώ να σώσω τόσες πολλές ψυχές όσες είναι δυνατόν. Μπορώ να το κάνω αυτό μόνο μέσω της μετάνοιας που θα συμβεί κατά τη διάρκεια της Προειδοποίησης και μέσω των προσευχών σας και της αφοσίωσής σας.

Στραφείτε τώρα σε ΜΕΝΑ όλοι σας. Μην διακρίνετε τη θρησκεία των άλλων, αλλά απλά να έχετε την εμπιστοσύνη στο Θεό Πατέρα, και ΑΥΤΟΣ θα απαντήσει στις προσευχές σας.

Εσείς, πολύτιμα παιδιά ΜΟΥ, είστε χαμένα. Σας έχουν δείξει τόσο μεγάλη σύγχυση και σας έχουν παρουσιάσει στριμμένες αλήθειες για την ύπαρξη του Θεού Πατέρα. Χρησιμοποιείτε τη θρησκεία ως μια πρόσοψη για να καταστρέψετε με δηλητήριο ακόμη πιο μεγάλους άτυχους από εσάς. Ήρθε καιρός να δεχτείτε την Αλήθεια ότι μόνο μέσω της αγάπης προς τον πλησίον μπορείτε ως έθνος να γυρίσετε πίσω στην αγκαλιά του Δημιουργού σας, του Θεού Πατέρα.

Σας αγαπάω με ανυπόφορη συμπόνια με όλη την Ύπαρξή ΜΟΥ. Προσπαθώ να σας σώσω, για να μπορείτε να παρθείτε στηνέα και λαμπρή Εποχή της Ειρήνης, που περιμένει εσάς σ’ αυτήν την Γη. Για να μπείτε σ’ αυτό το Νέο Παράδεισο, οι ψυχές σας πρέπει να είναι ελεύθερες από την αμαρτία.

Προσευχηθείτε για Χάρες για να ζητήσετε τη συγχώρεση για τις δικές σας αμαρτίες και για τις αμαρτίες που διαπράχθηκαν από τις κυβερνήσεις σας.

Σας αφήνω με ειρήνη και αγάπη

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας Ιησούς Χριστός

11/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.