ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ποτέ μη ΜΕ υπερασπίζεις όταν αυτό δεν είναι απαραίτητο

Μήνυμα 222 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 13 Οκτωβρίου του 2011, στις 12:00

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πρέπει να σε ενημερώσω για την ανάγκη να συγκρατηθείς από την υπεράσπιση του πιο Αγίου Λόγου ΜΟΥ.

Εκείνοι που αμφισβητούν το Λόγο ΜΟΥ, πρέπει να προσεύχονται σε ΜΕΝΑ για καθοδήγηση. Σου συστήνω τώρα να μην επιχειρείς ποτέ να ερμηνεύεις τα Μηνύματα από τα Θεία Χείλη ΜΟΥ.

Σου το έχω πει πολλές φορές και δε σου δόθηκε η εξουσιοδότηση να το πράξεις. Αντ’ αυτού, δέξου τα Μηνήματά ΜΟΥ όπως είναι. Μην αμφιβάλλείς σ’ αυτά. Μην προσπαθείς να τα αναλύεις, επειδή ο άνθρωπος ξέρει τόσο λίγο για τα θεία σχέδια ή ημερομηνίες. Ο άνθρωπος δεν ξέρει επίσης τίποτα για τον Αντίχριστο, αν και έτσι νομίζει. Θέματα τέτοιας σπουδαιότητας παραμένουν γνωστά μόνο στον Αγαπημένο Πατέρα ΜΟΥ.

Σου ζητάω να μη ΜΕ υπερασπίζεις ποτέ, όταν αυτό δεν είναι απαραίτητο. Η Βούληση του Πατέρα ΜΟΥ να επικοινωνεί με την ανθρωπότητα μέσα από εσένα και τους άλλους προφήτες είναι το μόνο που θα έπρεπε να έχει σημασία. Όπως είπα και πριν, εσύ είσαι γράφων. ΕΓΩ Είμαι ο Συγγραφέας. Εσύ είσαι το εργαλείο. ΕΓΩ Είμαι ο Διδάσκαλος.

Την κάθε στιγμή αναμένεται από σένα υπακοή σε ΜΕΝΑ. Το να κάνεις αυτό που λέω είναι απλό. Η εργασία σου θα είναι ευκολότερη εάν θα συγκρατηθείς από τη συμμετοχή στην πνευματική θρησκευτική συζήτηση για τα βιβλικά θέματα, για τα οποία δεν ξέρεις τίποτα.

Να θυμάσαι τη σημασία της ταπεινότητας, κόρη ΜΟΥ. Παρέμεινε όπως ένα παιδί, όλη την ώρα μικρό στα Μάτια ΜΟΥ, και θα βρεις την ειρήνη. Κατά τη διάρκεια αυτής της εργασίας θα σου σταλούν δοκιμές. Να τις αναμένεις. Μην τις απορρίπτεις. Το δώρο σου της ελεύθερης βούλησης για ΜΕΝΑ έγινε δεκτό, αλλά πρέπει να μάθεις τη σημασία του να μην προσπαθείς να απορρίπτεις τον πόνο, επειδή αυτό είναι σημαντικό για τη Σωτηρία των ψυχών.

Σε αγαπάω κόρη ΜΟΥ, αλλά νιώθω την ανάγκη να σου υπενθυμίσω τις σαφείς οδηγίες ΜΟΥ. ΕΓΩ δεν χρειάζομαι να ΜΕ υπερασπίζουν. Τα Λόγια που σας δίνονται δεν είναι μολυσμένα και δεν έρχονται σε αντίθεση με την Αλήθεια που δίνεται στην ανθρωπότητα από την αρχή του χρόνου. Πολλές εκδοχές της Αλήθειας που περιέχεται στη Βίβλο έχουν διαστρεβλωθεί ώστε να ταιριάζουν στις ανάγκες του ανθρώπου. ΕΓΩ Είμαι η Αλήθεια. ΕΓΩ Είμαι ο Άρτος της Ζωής. Χωρίς ΕΜΕΝΑ δεν υπάρχει ζωή.

Προχώρα εμπρός με πληρέστερη κατανόηση του τι αναμένεται από σένα. Είσαι προστατευόμενη όλη την ώρα. Σ’ ευχαριστώ κόρη ΜΟΥ για τη δύναμη που δείχνεις τώρα, αλλά πάντα επέτρεψέ ΜΟΥ να σε καθοδηώ την κάθε στιγμή. Μ’ αυτόν τον τρόπο αυτό το ταξίδι θα είναι πιο εύκολο.

Ο Αγαπημένος Ιησούς σας

13/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.