ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Δεν μπορώ να αναγκάσω τους ανθρώπους να μετανοήσουν ή να γυρίσουν πίσω

Μήνυμα 223 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 15 Οκτωβρίου του 2011, στις 19:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, καθώς περισσότεροι άνθρωποι ακούνε το Λόγο ΜΟΥ, η Αγάπη ΜΟΥ θα διαπεράσει τις ψυχές τους αμέσως μόλις διαβάσουν τα Μηνύματά ΜΟΥ. Θα μιλήσω στις ψυχές τους και θα τους ξυπνήσω από τον ύπνο, για να ενωθούν μαζί ΜΟΥ, έτσι ώστε να μπορώ να σώσω τις ψυχές παντού. Αριθμητική δύναμη θα ΜΕ βοηθήσει να επιτύχω τη σωτηρία των ψυχών σε τόσο μεγάλο κλίμακα. Λόγω της ελεύθερης βούλησης που δόθηκε στον άνθρωπο ως δώρο από τον Πατέρα ΜΟΥ, δεν μπορώ να αναγκάσω τους ανθρώπους να μετανοήσουν ή να γυρίσουν πίσω στην πίστη στο Θεό Πατέρα. Αυτό πρέπει να είναι δική τους απόφαση. Η προσευχή θα εξαπλώσει τη μετάνοια. Σου υπόσχομαι αυτό. Σκεφτείτε μόνο το δώρο που περιμένει τις ψυχές, όταν εσείς, παιδιά ΜΟΥ, προσεύχεστε γι’ αυτές.

Μήπως δεν γνωρίζετε τη δύναμη της προσευχής; Η προσευχή που ειπώθηκε από πλήθη στην ευχαριστία για τον Πατέρα ΜΟΥ και ως εξιλέωση για τις αμαρτίες σας, μπορεί να σώσει τον κόσμο. Τόση είναι η δύναμη που έχει. Ποτέ στο παρελθόν δε σας προέτρεπα τόσο πολύ στις προσευχές, οι οποίες πρέπει να προέρχονται από τα ίδια τα στόματά σας και από τη γενναιοδωρία της καρδιάς, για τους σκληρυμένους αμαρτωλούς σε όλο τον κόσμο. Χρειάζομαι τις προσευχές σας. Χωρίς τις προσευχές σας, αυτές οι φτωχές ψυχές δεν μπορούν να σωθούν, επειδή πολλές απ’ αυτές βρίσκονται σε τέτοιο σκοτάδι, που η επίδραση της Προειδοποίησης θα έχει ελάχιστη επίπτωση. Εσείς, ακριβά, αγαπημένα ΜΟΥ παιδιά, όλα αμαρτωλά, από τα οποία πολλά προσπαθούν το καλύτερό τους για να ΜΟΥ δείξουν την αγάπη τους, δεν συνειδητοποιείτε πόσο βασίζομαι σε εσάς, ότι θα παραμείνετε μαζί ΜΟΥ. Ενταχθείτε σε MΕΝΑ στην αγκαλιά της Ιερής Καρδιάς ΜΟΥ και ζητήστε ΜΟΥ τις χάρες για να σώσω τους αδελφούς και τις αδελφές σας. Θα σώσω εκατομμύριες ψυχές, αν αφιερώσετε το χρόνο σας προσεύχοντας με το Ροζάριο του Θείου Ελέους.

Αυτός είναι ο καιρός που η προσευχή στο Θείο Έλεος θα είναι πιο αποτελεσματική. Να είστε γενναιόδωρης καρδιάς, μυαλού, σώματος και ψυχής. Απορρίψτε κάθε αμφιβολία. Επιτρέψτε ΜΟΥ, στον Ιησού σας, να σας σηκώσω και να φέρω εσάς και όλους εκείνους, για τους οποίους προσεύχεστε, στην Αιώνια Ζωή ΜΟΥ.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας, Ιησούς Χριστός

15/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.