ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η Επιστροφή ΜΟΥ για να σας σώσω θα γίνει αισθητή σε κάθε γωνιά του κόσμου

Μήνυμα 225 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου του 2011, στις 21:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, οι καιροί αλλάζουν γύρω σου. Ο κόσμος είναι σε αναταραχή που προκαλείται από το πνεύμα του σκότους. Περιβάλλεστε από όλες τις αποδείξεις για το τι το κακό της αμαρτίας μπορεί να προκαλέσει στην ανθρωπότητα. Σ’ αυτό το πνεύμα του σκότους θα λάμψει το Πνεύμα της Θείας Παρουσίας ΜΟΥ, όταν θα έρθω για να σώσω την ανθρωπότητα για άλλη μια φορά.

Εσείς, πολύτιμα παιδιά ΜΟΥ, που ξέρετε την Αλήθεια, πρέπει να ενημερώσετε τους άλλους πόσο τυχεροί είναι που θα τους δοθεί αυτό το υπέροχο Δώρο του Θεού. Η Αγάπη ΜΟΥ θα χτυπήσει τη Γη με τέτοιο τρόπο που θα πέσετε στην ταπεινότητα και γονατισμένοι θα κλαίτε με θλίψη για τις ζημιές που προκαλέσατε και οι οποίες προσβάλλουν τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ.

Λόγω της χάρης του Παντοδύναμου Θεού θα σας παρουσιαστεί τώρα αυτή η Μεγάλη Πράξη του Ελέους. Να χαίρεστε, γιατί τώρα υπάρχει Φως στον κόσμο που θα τραβήξει τις ψυχές μπροστά, στην αγκαλιά του Θεού Πατέρα.

Έρχομαι και πάλι για να σας δώσω τη ζωή που χρειάζεστε για να σας δώσει τη δυνατότητα για άλλη μια φορά να σηκώσετε τα μάτια σας στη Λατρεία και στον Έπαινο της Δόξας του Θεού Πατέρα και να Τον ευχαριστήσετε για τη Δικαιοσύνη που δείχνει τώρα στα πολύτιμα, αλλά χαμένα παιδιά.

ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός σας προετοιμάζω τώρα, για να σας δώσω τη δυνατότητα να γνωρίσετε την Αλήθεια του Ελέους για κάθε ψυχή, συμπεριλαμβανομένων των σκληρυμένων αμαρτωλών και των μην πιστών παντού.

Η απόδειξη της Ύπαρξής ΜΟΥ και της Ύπαρξης του Θεού Πατέρα θα αποκαλυφθεί σε όλη την Ουράνια Δόξα σε κάθε άνδρα, γυναίκα και παιδί.

Η Παρουσία ΜΟΥ θα αποκαλυφθεί με τέτοιο τρόπο που κανείς δε θα Την αγνοήσει ούτε θα είναι σε θέση να Την αγνοήσει. Οι Ουρανοί θα ανοίξουν και τα αστέρια θα συγκρουστούν, έτσι ώστε η Επιστροφή ΜΟΥ για να σας σώσω θα γίνει αισθητή την ίδια στιγμή σε κάθε γωνιά του κόσμου.

Αχ, πώς τα παιδιά ΜΟΥ θα χαρούν όταν θα είναι μάρτυρες της Θείας Παρουσίας ΜΟΥ. Ακόμη κι εκείνοι μέσα στο σκοτάδι θα αισθανθούν την Αγάπη ΜΟΥ να αγγίζει τις κρύες τους ψυχές, η οποία θα τους ανάψει και πάλι.

Προετοιμαστείτε. Αναμένετε την Ένδοξη Επιστροφή ΜΟΥ. Να προσεύχεστε για εκείνους που έχουν φόβο στις καρδιές τους. Μην φοβάστε ΕΜΕΝΑ. Περιμένετε αυτό το Μεγάλο Γεγονός με αγάπη και ταπεινότητα στις καρδιές σας.

Σας αγαπώ, παιδιά. Αυτή η Μεγάλη Πράξη του Ελέους ΜΟΥ θα σας το αποδείξει.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας

Ιησούς Χριστός

Ο Βασιλιάς της ανθρωπότητας

17/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.