ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο ΘΕΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ – Προετοιμάστε τον κόσμο για την άφιξη του ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΥΙΟΥ ΜΟΥ του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Μήνυμα 226 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 19 Οκτωβρίου του 2011, στις 14: 00

 

Κόρη ΜΟΥ, προετοιμάστε τον κόσμο για την άφιξη του ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΥΙΟΥ ΜΟΥ του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, διότι έρχεται τώρα, όπως προειπώθηκε, για να σώσει την ανθρωπότητα για άλλη μια φορά.

Η άφιξή Του θα διακηρυχθεί στον Ουρανό με τις σάλπιγγες και τις χορωδίες των Αγγέλων, οι οποίοι θα τραγουδήσουν στον έπαινο ανακοινώνοντας αυτό το Μεγάλο Γεγονός.

Το Μεγάλο Δώρο ΜΟΥ για την ανθρωπότητα παρουσιάζεται σε σας με τη μορφή του Πολυαγαπημένου ΥΙΟΥ ΜΟΥ που αποστέλλεται για να σας σώσει πριν την Ημέρα της Κρίσεως.

Ετοιμάστε τις ψυχές σας, διότι όταν οι αμαρτίες σας θα αποκαλυφθούν σε σας, θα σας διατάσσω να πέσετε στην ταπεινότητα στα Πόδια του ΥΙΟΥ ΜΟΥ και να ικετεύετε για Έλεος. Πρέπει να Του ζητήσετε να σας συγχωρήσει και θα πρέπει να δεχτείτε την τιμωρία που απαιτείται για την κάθαρση των ψυχών σας.

Το Έλεός Του είναι τόσο μεγάλο που δεν υπάρχει αμαρτία, ανεξάρτητα πόσο βαριά, που δεν μπορεί να συγχωρεθεί, αν θα δείξει κανείς την αληθινή μετάνοια. Η ταπεινότητα απαιτείται από όλους σας, έτσι ώστε να είστε αντάξιοι να εισέλθετε στη Νέα Ένδοξη Εποχή της Ειρήνης στη Γη, της οποίας η ώρα είναι πολύ κοντά. Μόνο αυτές οι ψυχές που πραγματικά μετανοούν και δείχνουν αληθινή αφοσίωση στον Αγαπημένο ΥΙΟ ΜΟΥ θα είναι σε θέση να περάσουν τις Πύλες, γιατί πρέπει να είστε απαλλαγμένοι από την αμαρτία για να εισέλθετε σ’ αυτό το υπέροχο Νέο Παράδεισο στη Γη.

Πολυαγαπημένα παιδιά ΜΟΥ, έχω ετοιμάσει αυτό το Παράδεισο με μεγάλη Αγάπη για τον καθένα από εσάς. Αυτή είναι η κληρονομιά για την οποία περιμένατε. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο το Δώρο της Γης είχε παρουσιαστεί αρχικά στον Αδάμ και την Εύα.

Κάθε άνθρωπος που απορρίπτει αυτόν τον Παράδεισο στη Γη, όπου δε θα υπάρχει το κακό σε οποιαδήποτε μορφή, γυρίζει την πλάτη του στη σωτηρία.

Αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία σας για να ελευθερώσετε τις ψυχές σας από το πιάσιμο του σατανά και του κακού επηρεασμού που έχει αυτός στις ζωές σας.

Δεχτείτε αυτό το υπέροχο Δώρο του Μεγάλου Ελέους. Μέσω αυτού του Δώρου σάς προσφέρεται μια ευκαιρία Πραγματικής Σωτηρίας και θαυμάσιος Παράδεισος, τον οποίο πιθανώς δεν μπορείτε να φανταστείτε.

Για εκείνους τους φτωχούς αμαρτωλούς που απορρίπτουν την Προσφορά της Συγχώρεσης του ΥΙΟΥ ΜΟΥ, θα παρέχεται περισσότερος χρόνος για να επιστρέψουν στην πίστη τους. Ωστόσο, δε θα έχουν πάρα πολύ χρόνο, διότι η υπομονή ΜΟΥ εξαντλείται.

Περιμένετε τώρα την επιστροφή του ΥΙΟΥ ΜΟΥ για να σας σώσει για άλλη μια φορά από την αμαρτία και να σας φέρει στην Αιώνια Σωτηρία.

Ο Θεός Πατέρας

19/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.