ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο θάνατος του γιου ΜΟΥ Μουαμάρ Καντάφι (Muammar Gaddafi)

Μήνυμα 227 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου του 2011, στις 15:15

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, οποιεσδήποτε αμφιβολίες που μπορεί να είχατε μερικές φορές σχετικά με τον πιο Ιερό ΜΟΥ Λόγο τώρα θα μειωθούν.

Αποκαλύπτω Προφητείες για να αποδείξω στον κόσμο ότι είμαι ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός, Σωτήρας όλης της ανθρωπότητας που επικοινωνεί με τα παιδιά ΜΟΥ παντού αυτή τη στιγμή.

Η πρόθεσή ΜΟΥ δεν είναι να προκαλέσω εντυπώσεις, αλλά να εξασφαλίσω να μην αποκλειστεί κανείς από το να ακούσει την πιο επείγουσα έκκλησή ΜΟΥ προς τον κόσμο.

Ο θάνατος του γιου ΜΟΥ Μουαμάρ Καντάφι – για του οποίου την ψυχή εσύ και τα κοντινά σου πρόσωπα προσευχόσασταν για τους τελευταίους αρκετούς μήνες – είναι μία από τις πρώτες Προφητείες που θα αποδείξουν στον κόσμο την αυθεντικότητα αυτών των Μηνυμάτων. Αυτό είναι το σημάδι ΜΟΥ για σένα, κόρη ΜΟΥ, για να απαλλαγείς από τις αμφιβολίες που έχεις στο μυαλό σου (λεπτομέρειες σχετικά με τους επόμενους δύο ηγέτες, οι οποίοι θα δολοφονηθούν και το χρονικό αυτών των εγκλημάτων δόθηκαν ξανά στην οραματιστή. Το αρχικό Μήνυμα ​​αποκαλύφθηκε τον Φεβρουάριο του 2011).

Εσύ, κόρη ΜΟΥ, αν και τόσα πολλά απ’ αυτά σε κατακλύζουν, επιλέχτηκες για την προετοιμασία της ανθρωπότητας για τη Νέα ΜΟΥ Εποχή της Ειρήνης. Αυτός είναι καιρός που θα ακολουθήσει λίγο μετά την Προειδοποίηση.

Πήγαινε και ετοιμάσου για το επόμενο μέρος της ιερής Αποστολής σου – τη διάσωση των ψυχών μετά την Προειδοποίηση. Σου δόθηκαν χάρες για να είσαι ισχυρή. Τα παιδιά ΜΟΥ σε όλο τον κόσμο επιτέλους ακούνε την έκκληση ΜΟΥ για μετάνοια.

Αυτό που ΜΕ πληγώνει περισσότερο

Ποτέ μην δείχνεις φόβο σ’ αυτό το έργο, γιατί δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς. Μην διστάζεις ποτέ και μην επιτρέπεις στις αποτυχίες ή στους λεκτικούς χλευασμούς να επιβραδύνουν την εργασία σου για ΜΕΝΑ. Κόρη ΜΟΥ, ΕΓΩ είμαι πάντα στο πλευρό σου. Να το θυμάσαι αυτό. Εάν και όταν σου επιτίθενται για το Άγιο Λόγο ΜΟΥ, να τηρείς τη σιωπή. Ο Ιερός ΜΟΥ Λόγος θα δέχεται πάντα την επίθεση. Εκείνοι που ΜΕ πλήγωσαν πιο πολύ, είναι οι αφιερωμένες ψυχές, οι οποίοι λόγω του φόβου και της προσοχής είναι δυστυχώς οι πρώτοι που ΜΕ προσβάλλουν γι’ αυτά τα Μηνύματα. Ο σατανάς ξέρει ότι οι επιλεγμένοι ΜΟΥ και οι ευσεβείς πιστοί, όταν γυρίζουν την πλάτη τους σε ΜΕΝΑ, είναι αυτοί που ΜΕ πληγώνουν περισσότερο.

Κόρη ΜΟΥ, αρχίζεις τώρα να αισθάνεσαι το φυσικό πόνο του βάσανού ΜΟΥ, αλλά τώρα είσαι έτοιμη να το δεχτείς σε ενότητα με ΜΕΝΑ. Αυτές οι δοκιμασίες δε θα διαρκέσουν πολύ, αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια θα αισθάνεσαι ακριβώς το Μαρτύριο που νιώθω όταν είμαι μάρτυρας της αμαρτίας. Όπως σου είπα νωρίτερα, αυτό είναι ένα Δώρο, το οποίο έχουν λάβει πολύ λίγες επιλεγμένες ψυχές. Μερικές φορές φοβάστε, αλλά πρέπει να καταλάβετε ότι ο πόνος σας όχι μόνο που θα φέρει εσάς κοντά στην Ιερή ΜΟΥ Καρδιά, αλλά θα σώσει εκατομμύριες ψυχές κατά τη διάρκεια της Προειδοποίησης.

Ο πόνος αυτός, καθώς πλησιάζει η Προειδοποίηση, θα γίνεται πιο έντονος. Αντέξτε τον στη σιωπή. Μ’ αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ΜΕ βοηθήσετε να σώσω τις πολύτιμες ψυχές που διαφορετικά θα τις είχε αρπάξει ο απατεώνας.

Πες στα παιδιά ΜΟΥ ότι χαίρομαι με την ισχυρή πίστη που δείχνουν. Πες τους ότι είναι όλο και πιο κοντά στην Ιερή ΜΟΥ Καρδιά. Πες τους ότι τους ευλογώ τώρα και τους δίνω Μεγάλη Ευλογία για να τους δώσω δύναμη, την οποία θα χρειαστούν ακολουθώντας τις οδηγίες ΜΟΥ από αυτά τα Ιερά Μηνύματα. Θα χρειαστούν δύναμη, γιατί δε θα είναι εύκολο για τα παιδιά ΜΟΥ να κατανοήσουν το μέγεθος των αλλαγών που θα αναπτυχθούν τώρα στον κόσμο σας.

Προσευχηθείτε και ενωθείτε ως ένα. Κοιτάξτε μαζί στον ουρανό, όπως τα μικρά παιδιά, με απλή εμπιστοσύνη στον Θεό Πατέρα. Ζητήστε ΤΟΥ στο Άγιο Όνομά ΜΟΥ να σας ενώσει στον Ένδοξο Στρατό ΤΟΥ, για τη νίκη της Αιώνιας Σωτηρίας.

Σας ευλογώ παιδιά ΜΟΥ με όλη τη Θεία Αγάπη ΜΟΥ.

Ο Ιησούς σας

20/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.