ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η Προειδοποίηση είναι μια μορφή πανκόσμιας εξομολόγησης

Μήνυμα 228 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου του 2011, στις 20:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, γράψε αυτό. Αντιμετωπίζεις τώρα έντονους πόνους για τη σωτηρία των ψυχών του σκότους, που απορρίπτουν ΕΜΕΝΑ και τον Πατέρα ΜΟΥ.

Τόσο κλειστές και σκληρυμένες είναι αυτές οι ψυχές που μπορούν να σωθούν μόνο μέσω των προσευχών και των βασάνων των ψυχών – θυμάτων, επειδή δε θέλουν να αναζητούν τη σωτηρία. Το πείσμα τους θα τους σταματήσει από το να αισθανθούν αρκετές τύψεις για να ομολογήσουν τις αμαρτίες τους και να ικετεύσουν για τη συγχώρεση.

Η Προειδοποίηση είναι μια μορφή πανκόσμιας εξομολόγησης. Θα είναι η στιγμή που θα αναμένεται από όλους να ζητήσουν τη συγχώρεση των αμαρτιών τους ή να δεχτούν την απόρριψη. Τόσες ψυχές στο σκοτάδι δε θα δεχθούν το ΔΙΚΟ ΜΟΥ Χέρι του Ελέους. Θα αποαμακρυνθούν από ΜΕΝΑ. Εσύ, κόρη ΜΟΥ, μαζί με όλους τους ευσεβείς πιστούς ΜΟΥ, μπορείτε να βοηθήσετε να σώσω τις ψυχές τους από την αιώνια καταδίκη.

Ποτέ δε θα ανάγκαζα τα παιδιά ΜΟΥ να υποφέρουν στο Όνομά ΜΟΥ, αλλά μέσω εκείνων που ΜΟΥ προσφέρουν ως δώρο τη βοήθειά τους μέσω του πόνου, μπορώ να εξαγοράσω ένα μεγάλο μέρος της ανθρωπότητας.

Ο πόνος προέρχεται από τις επιθέσεις του σατανά, όταν βασανίζει τις ψυχές που είναι κοντά ΜΟΥ και εκείνους που διορίζονται από ΜΕΝΑ για να οδηγήσουν μια Ιερή Αποστολή της για να μετανοούν οι ψυχές. Να ξέρετε ότι είστε σε ενότητα με ΜΕΝΑ, όταν έρθουν αυτές τις επιθέσεις. Τότε θα ΜΕ γνωρίσετε τόσο καλά. Θα ξέρετε τι αισθάνομαι – τη χαρά ΜΟΥ, τη λύπη ΜΟΥ, τη θλίψη ΜΟΥ, τον πόνο ΜΟΥ και τον τρόμο όταν χάνω μια ψυχή προς όφελος του σατανά.

Μην ανησυχείτε. Ήδη εκατομμύριες ψυχές έχουν σωθεί μέσω αυτών των μηνυμάτων.

Οι προσευχές του πιστού στρατού ΜΟΥ ήδη εξασθένησαν τις παγκόσμιες καταστροφές και την αναχώρηση του Αγίου Βικάριου ΜΟΥ από το Βατικανό. Η υπακοή σας στην προσευχή με το Ροζάριο του Θείου Ελέους σώζει ψυχές αυτή τη στιγμή.

Κόρη ΜΟΥ, να βεβαιωθείς ότι όλα τα παιδιά ΜΟΥ καταλαβαίνουν ότι μέσα από αυτά τα Μηνύματα μιλάω σε όλες τις θρησκείες και δόγματα. Δεν αποκλείω κανέναν γιατί όλοι εσείς είστε παιδιά του Θεού. Υπάρχει μόνο ένας Θεός και Αυτός είναι ο Αιώνιος Πατέρας ΜΟΥ, ο Ύψιστος Θεός.

Ελάτε μαζί ΜΟΥ παιδιά και ας εργαστούμε ενωμένοι για να σώσουμε γρήγορα τις ψυχές ΜΟΥ σε όλο τον κόσμο. Με την προσευχή και μόνο μπορείτε να ΜΕ βοηθήσετε να σώσω τον κόσμο.

Ο Ιησούς σας

Ο Σωτήρας όλης της ανθρωπότητας

21/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.