ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Επιθυμώ να σχηματίσω έναν στρατό ομάδων προσευχής

Μήνυμα 229 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 23 Οκτωβρίου του 2011, στις 19:15

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πρέπει να γίνει γνωστό ότι επιθυμώ να σχηματίσω έναν στρατό ομάδων προσευχής σε όλο τον κόσμο. Θα σας παρέχω, στρατέ ΜΟΥ, προσευχές που θα πρέπει να τις λέτε για να σώσετε τις ψυχές. Αυτές οι ομάδες προσευχής θα αναπτύσσονται και μέσα στις σειρές τους θα μεγαλώσει ένας αληθής στρατός αφοσιωμένων πιστών για να μεταφέρει την Αλήθεια της ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ Θείας Υπόσχεσης της Σωτηρίας για όλους.

Οι ομάδες αυτές θα σχηματίσουν το στρατό σύμφωνα με την καθοδήγηση του Αγαπημένου Πατέρα ΜΟΥ, ο Οποίος θα σταματήσει το σκοτάδι του κακού που προκλήθηκε από το σατανά και τους οπαδούς και μιμητές του.

Ναι, κόρη ΜΟΥ, αν και είναι δύσκολο να κατανοηθεί, αλλά υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, οι οποίοι όχι μόνο που εκτιμούν το σατανά, αλλά επίσης του δείχνουν υποταγή. Υπάρχουν πολλές ψυχές στο σκοτάδι, που αποδίδουν φόρο τιμής  και ειδωλοποιούν το βασιλιά του σκότους. Πολλές εκκλησίες, κρυμμένες από τα μάτια των ΔΙΚΩΝ ΜΟΥ παιδιών του φωτός, χτίστηκαν προς τιμήν του σατανά. Υποκλίνονται μπροστά του, τελούν μαύρες λειτουργίες και προσβάλλουν ΜΕΝΑ με κάθε είδους βλασφημία και προσβολή, οι οποίες θα σας προκαλούσαν σοκ και αηδία. Ο αριθμός τους αυξάνεται και πολλοί παθιασμένοι και αφοσιωμένοι οπαδοί του σατανά εργάζονται σε πολύ αξιοσέβαστες, υψηλές θέσεις σε επιχειρήσεις, τράπεζες και πολιτικούς κύκλους. Ενώνονται ενάντια στο Θεό, τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ με πλήρη επίγνωση για το τι κάνουν.

Όπως ο αατανάς μισεί την ανθρωπότητα, επειδή δημιουργήθηκε από το Θεό Πατέρα, το Δημιουργό των πάντων, έτσι κι εκείνοι οι σατανικοί θιασώτες μισούν την ανθρωπότητα. Το μίσος που αισθάνονται είναι τόσο μεγάλο που θα προσπαθήσουν να σχηματίσουν μια ελίτ του στρατού για να καταστρέψει εκατομμύριες ζωές πάνω στη Γη. Στην αναζήτησή τους για εξουσία και πλούτο, σκοπεύουν να ανοίξουν δρόμο για τις δικές τους ανάγκες και την επιθυμία ελέγχου της ανθρωπότητας.

Αυτοί είναι εκείνοι, μεταξύ των σκληρυμένων αμαρτωλών, για τους οποίους ζητάω τη βοήθειά σας, παιδιά. Χρειάζομαι τις προσευχές σας για να ανοίξω τις καρδιές τους για τα ψέματα που τους έχουν δοθεί να πιστεύουν από τον απατεώνα. Eίναι χαμένοι για ΜΕΝΑ, εκτός αν θα ικετεύουν για το Έλεός ΜΟΥ. Γι’ αυτό η προσευχή μπορεί να είναι η μόνη τους χάρη που σώζει.

Αυτός ο ισχυρός στρατός υπό την ηγεσία του απατεώνα θα επιχειρήσει να προκαλέσει τρομερές καταστροφές. Ήδη προσπαθούν να δηλητηριάσουν τα παιδιά ΜΟΥ με τον πιο πονηρό τρόπο, μέσω του νερού, των φαρμάκων και του φαγητού σας. Παρακαλώ, να είστε σε επιφυλακή.

Το Χέρι του Πατέρα ΜΟΥ θα πέσει σύντομα μετά την Προειδοποίηση επάνω σ’ αυτές τις πονηρές ψυχές, αν θα συνεχίζουν να απορρίπτουν το Έλεός ΜΟΥ. Εν τω μεταξύ, παιδιά, πρέπει να σηκωθείτε και να μην επιτρέψετε για τον εκφοβισμό των λαών σας. Προσευχηθείτε για την προστασία ΜΟΥ και ζήστε φυσιολογικά τις ζωές σας. Προσευχηθείτε και να λαμβάνεετε τα Μυστήρια. Ζητήστε τη βοήθειά ΜΟΥ σε όλα κι ΕΓΩ θα απαντήσω στις παρακλήσεις σας σύμφωνα με το Άγιο Θέλημά ΜΟΥ.

Να προσεύχεστε, να προσεύχεστε, να προσεύχεστε για να περιοριστούν τα κακά σχέδια ελέγχου του κόσμου που σχεδιάζει αυτή η άθλια ομάδα. Αποκτούν δύναμη στην Μέση Ανατολή και καταβάλλουν προσπάθειες για τον έλεγχο της Ευρώπης πριν πάρουν ως στόχο άλλα μέρη του κόσμου. Οι εχθροί που σας γνωστοποιούν στα μέσα μαζικής ενημέρωσης δεν είναι πραγματικοί εχθροί. Δημιουργούν εχθρούς προκειμένου να δικαιολογήσουν αντίποινα που θα έχουν πάντα τους ίδιους στόχους: τον έλεγχο, την κατοχή και οικοδόμηση πλούτου.

Προσευχηθείτε γι’ αυτούς να μετανοήσουν, διότι χωρίς τη μετατροπή οι κακές τους πράξεις θα προκαλέσουν πολύ πόνο και αγωνία. Αν και ο Αιώνιος Πατέρας ΜΟΥ θα στείλει την τιμωρία ΤΟΥ, εκείνοι μπορούν ακόμη να προκαλέσουν ζημιές που θα προκαλέσουν ανείπωτο πόνο στα παιδιά ΜΟΥ.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας

Ιησούς Χριστός

23/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.