ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η έλευσή ΜΟΥ θα είναι πιο σύντομα από ό, τι περιμένετε

Μήνυμα 230 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου του 2011, στις 19:09

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, μην αφήνεις να σε αναστατώνουν εκείνοι που συνεχίζουν να αμφισβητούν και να κρίνουν τον πιο Ιερό Λόγο ΜΟΥ. Αγνόησε αυτές τις ανακρίσεις. Διατήρησε τη σιωπή. Προσευχήσου γι’ αυτούς και προχώρησε, γιατί δεν υπάρχει πολύς χρόνος τώρα.

Σας καλώ όλους, αγαπητά παιδιά, να καθίσετε ήρεμα και να προσεύχεστε σε ΜΕΝΑ για Έλεος. Παρακαλώ, μην πανικοβάλεστε, διότι έρχομαι μόνο να σας σώσω και όχι να κρίνω. Δεν το ξέρετε αυτό; Δεν έχετε τίποτα να φοβάστε, απλά εμπιστευτείτε ΜΕ εντελώς.

Η έλευσή ΜΟΥ θα είναι πιο σύντομα απ’ ό, τι περιμένετε, γι’ αυτό παρακαλώ, προετοιμάστε τις ψυχές σας. Προσευχηθείτε για όλες τις ψυχές που μπορούν να ΜΕ αρνηθούν ή να απορρίψουν το δώρο ΜΟΥ του Θείου Ελέους. Εσείς, πολύτιμες ψυχές ΜΟΥ, ΜΟΥ φέρνετε τέτοια παρηγοριά και ανακουφίζετε το μαρτύριο και τον πόνο που υποφέρω, όταν βλέπω το μίσος παντού στον κόσμο σας.

Ελάτε πιο κοντά σε ΜΕΝΑ παιδιά και επιτρέψτε ΜΟΥ να σας αγκαλιάσω για να σας δώσω τη δύναμη και την εμπιστοσύνη που χρειάζεστε για να ΜΕ καλωσορίσετε. Εσείς, ειδικέ στρατέ ΜΟΥ, είστε ενωμένοι μαζί ΜΟΥ και είτε το συνειδητοποιείτε είτε όχι, καθοδηγείστε από το Άγιο Πνεύμα να αγωνιστείτε για να σωθούν οι ψυχές.

Καθίστε ήσυχα μικρά ΜΟΥ παιδιά και να θυμάστε ότι είμαι μαζί σας την κάθε στιγμή. Να χαίρεστε και να περιμένετε τον ερχομό ΜΟΥ, όταν θα χύσω παντού τις χάρες ΜΟΥ για να καλύψω όλους τους αγαπημένους πιστούς ΜΟΥ.

Δεν έχει σημασία πού ζείτε, δεν έχει σημασία από ποιο μέρος του κόσμου είστε, είστε ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ. Σας αγαπάω. Κοιτάξτε με ανοιχτή καρδιά και με εμπιστοσύνη καθώς πλησιάζουμε στην Προειδοποίηση.

Ο Ιησούς σας

24/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.