ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Θεός Πατέρας – Θα πρέπει να απορρίψετε το σκοτάδι και να αγκαλιάσετε το Φως

Μήνυμα 231 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 25 Οκτωβρίου του 2011, στις 15:30

 

Αγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πες στον κόσμο ότι όλα τα παιδιά ΜΟΥ αγκαλιάζω με τα Χέρια ΜΟΥ. Όλα θα πάνε καλά. Όλα πρέπει τώρα να αφεθούν στα Ιερά ΜΟΥ Χέρια επειδή έτσι σχεδιάστηκε.

ΕΓΩ δίνω την εντολή για να σταλεί ο ΥΙΟΣ ΜΟΥ για άλλη μια φορά στον κόσμο για να σώσει τον άνθρωπο από την φθορά της αμαρτίας. Αυτή είναι Θεία ΜΟΥ Πράξη της Δικαιοσύνης για σας, αγαπημένα ΜΟΥ παιδιά, για να μπορώ να επανορθώσω τη Βασιλεία ΜΟΥ επί της Γης.

Ο φόβος δεν προέρχεται από ΜΕΝΑ. Ο φόβος προέρχεται από το σκοτάδι. Αν φοβάστε ΕΜΕΝΑ, να ξέρετε ότι είναι το σκοτάδι που τυλίγει την ψυχή σας και όχι το Θείο Μεγαλείο ΜΟΥ.

Για να ανήκετε στο Βασίλειο ΜΟΥ, θα πρέπει να απορρίψετε το σκοτάδι και να αγκαλιάσετε το Φως. Με το ίδιο Φως θα απονεμιθείτε τώρα μέσα από τη Θεία Πράξη του Ελέους του ΥΙΟΥ ΜΟΥ.

Η Αγάπη ΜΟΥ για όλους σας, παιδιά, είναι τόσο μεγάλη που θα χρησιμοποιήσω όλη τη Δυνάμη ΜΟΥ για να σώσω τις ψυχές παντού. Το Δικό ΜΟΥ Χέρι της Δικαιοσύνης θα πέσει επάνω στις ψυχές που ΜΕ απορρίπτουν, αλλά μόνο όταν εξαντληθούν όλες οι προσπάθειες να ενώσω παντού όλα τα παιδιά ΜΟΥ.

Βασίλειο της Μεγάλης Δόξας ΜΟΥ σύντομα θα αποκαλυφθεί στον κόσμο. Πολλοί από εσάς, παιδιά, θα θέλουν να απορρίψουν το Ένδοξο Βασίλειο ΜΟΥ, που θα κυριαρχήσει πάνω στη Γη στη Νέα Εποχή της Ειρήνης.

Να προσεύχεστε για εκείνους που θα τους είναι δύσκολο να αποδεχθούν την Αλήθεια.

Ο Θεός ο Παντοδύναμος Πατέρας

25/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.