ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Oι ψευδοπροφήτες προσπαθούν να αποστρέψουν την προσοχή από το Άγιο Λόγο ΜΟΥ

Μήνυμα 232 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 26 Οκτωβρίου του 2011, στις 15:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, παρακαλώ να ενημερώσεις τα παιδιά ΜΟΥ να αποφεύγουν τους ψευδείς οραματιστές που μιλούν στο Όνομά ΜΟΥ, αλλά οι οποίοι προωθούν λόγια που δεν προέρχονται από τα χείλη ΜΟΥ.

Πολλοί απ’ αυτούς τους αυτόκλητους οραματιστές που εμφανίζονται μπροστά στο περιβάλλον ως Καθολικοί και με όλα τα χαρακτηριστικά που συνδέονται μ’ αυτό και άλλα χριστιανικά δόγματα, στην πραγματικότητα είναι οι οπαδοί της Νέας Εποχής (New Age).

Οι οπαδοί της Νέας Εποχής (New Age) θα διεισδύσουν τώρα τον κόσμο για να πείσουν τα παιδιά ΜΟΥ ότι έχουν αποσταλεί για την προώθηση του Ιερού Λόγου ΜΟΥ. Την πρώτη στιγμή τα λόγια τους θα φαίνονται σαν να ήταν αλήθεια. Η γλώσσα που χρησιμοποιούν, θα είναι ραφιναρισμένη, στοργική, καλά μελετημένη, αλλά θα καλύπτει ένα ψέμα.

Αυτή είναι η εποχή των ψευδοπροφήτων που θα αναδύονται και για πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ θα είναι δύσκολο να διακρίνουν την Αλήθεια από το ψέμα.

Εσύ, κόρη ΜΟΥ, είσαι τώρα στο στόχαστρο αυτών των οραματιστών που θα προσπαθήσουν να αποστρέψουν την προσοχή από το Άγιο Λόγο ΜΟΥ. Μην αφήσετε να συμβεί αυτό διότι τα παιδιά ΜΟΥ θα παρασυρθούν στο σκοτάδι, από το οποίο θα είναι δύσκολο να ξεμπερδέψουν.

Να θυμάστε αυτό. Αυτοί οι ψευδοπροφήτες είναι επίσης αγαπημένα παιδιά ΜΟΥ, γι’ αυτό παρακαλώ να προσευχηθείτε γι’ αυτούς. Δυστυχώς, παραπλανήθηκαν πιστεύοντας σε μια φανταστική ιεραρχία και ένα σύμπαν που δεν υπάρχουν.

Να είστε επιφυλακτικοί μ’ αυτούς που αναφέρονται στους αναληφθέντες διδασκάλους ή που μιλούν για μια νέα εποχή του φωτός, όπου ο Θεός ο Πατέρας θεωρείται απλά ως μια άλλη όψη. Αυτές οι ψυχές δεν λαμβάνουν οδηγίες από ΜΕΝΑ. Υποσηρίζουν τις πεποιθήσεις τις οποίες ενστάλαξε ο απατεώνας. Σε πολλές περιπτώσεις, αυτές οι παραπλανημένες ψυχές πιστεύουν ότι λαμβάνουν θεία μηνύματα. Αυτό είναι πώς λειτουργεί ο σατανάς. Τα απαλά, χαλαρωτικά λόγια του θα φέρουν μια ισχυρή, κρύα, αλλά πειστική λιτανεία των μηνυμάτων. Αυτά δεν προέρχονται από τον Ύψιστο Θεό.

Όπως σας έχω πει πριν, ΕΓΩ μιλάω στον κόσμο με έναν απλό τρόπο. Δε χρησιμοποιώ πολύχρωμη γλώσσα με τη μορφή μιας κρύας επιτακτικής φωνής. Προσπαθώ να μην προκαλώ φόβο στις καρδιές σας. Απλά προσπαθώ να σας οδηγήσω στην Αλήθεια και τη σημασία της αγάπης προς τον πλησίον σας.

Πόσο δύσκολο είναι αυτό για σας, παιδιά, σ’ αυτούς τους περιπλεγμένους καιρούς.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε για να μην πέσετε θύματα σειράς από ψέματα που θα μεταδίδονται μέσω των ψευδοπροφήτων. Αν τα μηνύματά τους φαίνονται επινοημένα, είναι δύσκολα για κατανόηση και προκαλούν φόβο στις καρδιές σας, δεν είναι από ΜΕΝΑ.

Παιδιά, μείνετε εστιασμένοι μόνο σε ΜΕΝΑ. Έχω πολλά να σας πω. Μην αφήνετε τον εαυτό σας να αποσπάται ούτε για ένα λεπτό, γιατί αυτό σας εμποδίζει να σώζετε τις ψυχές που έχουν τόση ανάγκη από τις προσευχές σας.

Ο Ιησούς σας

26/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.