ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Να αναμένετε τώρα την υπέροχη συνάντησή μας

Μήνυμα 233 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 26 Οκτωβρίου του 2011, στις 22:00

 

Αγαπημένη κόρη ΜΟΥ, δεν πρέπει να αστενοχωριέσαι για τις συνεχείς επιθέσεις που γίνονται στα Μηνύματά ΜΟΥ από ψευδείς οραματιστές.

Πρέπει να ξέρεις ήδη πως όταν μιλάω στους επιλεγμένους αγγελιοφόρους, πάντα θα είναι στόχοι του μίσους. Όταν δέχεσαι επίθεση, να θυμάσαι ότι επίσης κι ΕΜΕΝΑ αμφισβητούν. Τον Ιερό ΜΟΥ Λόγο Τον διαιρούν, εξετάζουν, αμφισβητούν, κριτικάρουν και Το θεωρούν ανάξιο να προέλθει από τα χείλη ΜΟΥ.

Ωχ, πόσο λίγα ξέρουν τα παιδιά ΜΟΥ. Ο φόβος και η καχυποψία τους κάνουν τυφλούς για την Αλήθεια. Θα εκπλαγείτε επίσης με το πόσο εύκολα ο Λόγος ΜΟΥ απορρίπτεται υπέρ των ψεύτικων μηνυμάτων.

Καθώς η Προειδοποίηση είναι σχεδόν επάνω στον κόσμο, τελικά η Αλήθεια θα γίνει επιτέλους γνωστή σε όλους τους πιστούς ΜΟΥ. Αυτό θα είναι σ’ αυτό το στάδιο, όταν δεχτούν το Λόγο ΜΟΥ για να αγιάσουν τις φτωχές ψυχές τους. Πώς θα τους καλωσορίσω και θα τους τραβήξω κοντά ΜΟΥ, όταν τα δάκρυα τους στην αγάπη και ενότητα θα σμίξουν με τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ. Πριν την Προειδοποίηση θα εξακολουθούν να έχουν αμφιβολίες, αλλά δε θα ΜΕ αρνηθούν μετά, όταν έρθουν μπροστά ΜΟΥ. Μόλις έρθουν μπροστά ΜΟΥκαι θα δουν την Αγάπη που έχω γι’ αυτούς, δε θα θέλουν να ΜΕ αφήσουν ούτε για μια στιγμή, τόσο βαθιά θα είναι η ένωσή μας.

Να αναμένετε τώρα την υπέροχη συνάντησή μας.

Ο Ιησούς σας

26/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.