ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Εσείς, παιδιά ΜΟΥ, είστε ευλογημένοι αν υποφέρετε στο Όνομά ΜΟΥ

Μήνυμα 234 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου του 2011, στις 15:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ο αυξανόμενος αριθμός των δοκιμών στις οποίες υποβάλλεσαι τώρα στο Όνομά ΜΟΥ, δεν είναι τυχαίος. Όταν ο Σατανάς συνεχίζει να σε βασανίζει, σκέψου μόνο τις ψυχές που σώζονται μέσω αυτού του πόνου. Προσπαθήστε να είσαι πάνω από αυτές τις δυσκολίες και κράτα ΜΕ στις σκέψεις σου όλη την ώρα. Προσευχήσου στην Αγαπημένη Μητέρα ΜΟΥ για την προστασία και όσο συχνά μπορείς να απαγγέλεις το Άγιο Ροζάριο.

Είναι σημαντικό όλοι οι πιστοί ΜΟΥ να ζητήσουν την προστασία κατά του απατεώνα, ο οποίος περιμένει την κάθε ευκαιρία να δημιουργήσει αμφιβολίες στα μυαλά σας.

Αυτός και οι δαίμονές του είναι παντού. Θα χρησιμοποιήσουν κάθε δυνατή τακτική για να προκαλέσουν τη σύγχυση στις ζωές σας. Να ξέρετε πως όταν συμβεί αυτό, έχετε αγγιχτεί από τη διδασκαλία ΜΟΥ και κουβαλάτε τώρα το Σταυρό ΜΟΥ.

Παιδιά, μη φοβάστε ποτέ, γιατί είστε όλοι σε θέση να σηκωθείτε από αυτή την ερημιά λόγω της δύναμης που παραχωρώ τώρα στον καθένα από σας, στρατέ ΜΟΥ. Θα θριαμβεύσετε πάνω από τον πονηρό και την κακία του. Όσο πιο πολύ θα προσεύχεστε με ομοφωνία, τόσο ισχυρότερο θα είναι το αμυντικό τείχος. Κανένα από τα παιδιά ΜΟΥ που υποφέρουν διωγμό ως άμεσο αποτέλεσμα της εργασίας για ΜΕΝΑ, δεν μπορεί να αγγιχτεί από τον πονηρό.

Εσείς, παιδιά ΜΟΥ, είστε ευλογημένοι αν υποφέρετε στο Όνομά ΜΟΥ, αν και θα είναι δύσκολο να το καταλάβετε.

Αγνοήστε τέτοιους χλευασμούς. Γυρίστε την πλάτη σας. Να μην αντιδράσετε. Σιωπήστε. Προσευχηθείτε για τη δύναμη. ΕΓΩ είμαι μαζί σας.

Ο Αγαπημένος σας Ιησούς Χριστός

27/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.