ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

H Παναγία: Ανοίξτε τις καρδιές σας για την Αλήθεια

Μήνυμα 236 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 29 Οκτωβρίου του 2011, στις 16:49

 

Παιδί Μου, πρέπει να προσεύχεσαι για την προστασία Μου την κάθε στιγμή. Καθοδηγείσαι και όλη την εμπιστοσύνη σου πρέπει να θέσεις στον Αγαπημένο ΥΙΟ Μου.

Προσευχηθείτε για τη μετάνοια παντού. Τόσες πολλές χαμένες ψυχές χρειάζονται τις προσευχές σας. Μην το ξεχνάτε ποτέ, δεν έχει σημασία πόσο δύσκολο είναι για σας αυτό το ταξίδι.

Το πνεύμα του πονηρού καλύπτει μεγάλο μέρος της ανθρωπότητας με τρόπο που δεν έχει ξανασυμβεί. Οι ενέργιες του απατεώνα εντείνονται και καταπνίγουν τα παιδιά Μου σε όλο τον κόσμο.

Ακόμη κι εκείνοι που ομολογούν την υποταγή τους στον Αγαπημένο ΥΙΟ Μου, κάνουν πως δεν ακούνε τις παρακλήσεις ΤΟΥ για να σώσουν τις ψυχές. Έχουν γίνει τόσο αλαζονικοί γιατί λόγω της υπερηφάνειας ξεχνούν ότι ο Άγιος Λόγος του ΥΙΟΥ Μου είναι η μόνη ζωή που χρειάζονται. Η προσευχή είναι ουσιώδης αυτή τη στιγμή. Εκείνοι που εξυψώνουν τους εαυτούς τους στα μάτια των άλλων καθώς διακηρύσσουν το Λόγο του Αγαπητού ΥΙΟΥ Μου, κι όμως αρνούνται το κάλεσμά ΤΟΥ, έχουν σκληρύνει τις καρδιές τους στην Αλήθεια.

Παιδιά, πρέπει να ακούσετε τον ΥΙΟ Μου, τον Ιησού Χριστό τώρα. Ακούστε αυτό που σας λέει. Το Άγιο Πνεύμα, αν Του επιτρέψετε, θα ανοίξει τις καρδιές σας για την Αλήθεια, όταν ΑΥΤΟΣ μιλάει σε σας μέσω αυτών των Αγίων Μηνυμάτων.

Κλαίω με θλίψη όταν βλέπω πώς ο Άγιος Λόγος ΤΟΥ απορρίπτεται σήμερα. Εκείνοι που ΤΟΝ καταδικάζουν πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι ΑΥΤΟΣ έρχεται τώρα όχι μόνο για να σας σώσει. Έρχεται επίσης για να σας παρηγορήσει σ’ αυτές τις μέρες του σκότους. Αν πραγματικά πιστεύετε ότι ΑΥΤΟΣ είναι το Ψωμί της Ζωής, επιτρέψτε ΤΟΥ να ξυπνήσει το δικό σας πνεύμα της αγάπης.

Προσευχηθείτε για τη μετάνοια παντού. Δεν υπάρχει πολύς χρόνος.

Η Αγαπημένη Μητέρα σας

Μαρία, η Βασίλισσα του Ουρανού και της Γης

29/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.