ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η δυσπιστία εκείνων που υποστηρίζουν ότι ΜΕ ξέρουν, ΜΕ πληγώνει περισσότερο

Mήνυμα 237 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου του 2011, στις 03:30

 

Πολυγαπημένη κόρη ΜΟΥ, το Άγιο Λόγο ΜΟΥ που δίνεται στον κόσμο, ο οποίος αγνοεί την ύπαρξή ΜΟΥ, θα ανάψει τις ψυχές λίγο μετά την πραγματοποίηση της Προειδοποίησης.

Επιτέλους η ανθρωπότητα θα ακούσει τον Λόγο ΜΟΥ, έτσι ώστε να μπορέσω να τους οδηγήσω στη ΔΙΚΗ ΜΟΥ Νέα Εποχή της Ειρήνης πάνω στη Γη. Καλώ όλα τα παιδιά ΜΟΥ σε όλο τον κόσμο να εγκαταλείψουν την αμυντική στάση και να ακούσουν, όταν μιλάει ο Σωτήρας σας.

Αν και ποτέ δε θα σας αποκαλύψω την ώρα της Δευτέρας Παρουσίας ΜΟΥ στη Γη, μπορώ να σας πω, ότι στο Πνεύμα θα επιστρέψω τώρα. Έρχομαι τώρα να σας σώσω για άλλη μια φορά κατά τη διάρκεια της Προειδοποίησης, έτσι ώστε ο άνθρωπος να μετανοήσει. Παρακαλώ, επιτρέψτε ΜΟΥ να σας καθοδηγήσω και επιτρέψτε στην Αγία Ιεραποστολή ΜΟΥ να εξαπλωθεί σε ολόκληρο τον κόσμο, φέρνοντας την παρηγορία στα παιδιά ΜΟΥ. Μην ΜΕ εμποδίζετε. Μην απορρίπτετε το ΔΙΚΟ ΜΟΥ Χέρι του Ελέους. Μην αφήνετε της υπερηφάνειά σας να σταθεί εμπόδιο.

Ξυπνήστε και αποδεχτείτε ότι ΕΓΩ μιλάω τώρα μαζί σας, ώστε να μπορώ να σας φέρω στην αγκαλιά του Μεγάλου Ελέους ΜΟΥ. Επιτέλους οι ψυχές σας θα ανάψουν με τις φωτιές των Θείων Χαρών ΜΟΥ, που θα χυθούν πάνω απ’ όλους σας.

Όλες οι αμφιβολίες θα φύγουν. Η δύναμη του σατανά θα εξασθενιστεί γρήγορα, αν και δε θα παραιτηθεί από την λαβή του μέχρι το τέλος.

Ενώ θα συλλογίζεστε τις παρακλήσεις ΜΟΥ, πρέπει να αναρωτηθείτε: Αν πιστεύετε σε ΜΕΝΑ, γιατί ΜΕ απορρίπτετε τώρα; Γιατί δείχνετε το θυμό και το μίσος για εκείνους που έρχονται στο Όνομά ΜΟΥ; Γιατί εξυψώνεστε στην Εκκλησία ΜΟΥ εις βάρος των παιδιών ΜΟΥ; Να θυμάστε ότι είστε όλοι ίσοι στα Μάτια ΜΟΥ.

Ελάτε σε ΜΕΝΑ τώρα με ταπεινή καρδιά, γιατί όσον καιρό δεν το κάνετε, δεν μπορείτε να επωφεληθείτε από το Έλεος ΜΟΥ ή να λάβετε τις Χάρες που επιθυμώ να σας προσφέρω.

Η Φωνή ΜΟΥ καλεί τώρα σε όλους τους μη πιστούς να αποδεχθούν την Ύπαρξη του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ.

Μετά την Προειδοποίηση επιτρέψτε ΜΟΥ να σας βοηθήσω στο δρόμο για την αιώνια ζωή. Πονάει η Καρδιά ΜΟΥ όταν είμαι μάρτυρας των χαμένων ψυχών, αλλά να το ξέρετε αυτό: η δυσπιστία εκείνων που υποστηρίζουν ότι ΜΕ ξέρουν, ΜΕ πληγώνει περισσότερο.

Ο Στοργικός Σωτήρας σας Ιησούς

31/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.