ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Οι αγγελιοφόροι ΜΟΥ είναι τώρα μαζί σας για να προετοιμάσουν τις ψυχές σας

Μήνυμα 240 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 3 Νοεμβρίου του 2011, στις 21:00

 

Αγαπημένη κόρη ΜΟΥ, οι Προφητείες που προειπώθηκαν αρχίζουν να γίνονται γνωστές και παρατηρούνται σε όλο τον κόσμο, έτσι ώστε κανείς δεν θα μπορεί να τις αγνοήσει.

Τόσα πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ δεν γνωρίζουν το περιεχόμενο που περιέχεται στο Βιβλίο του Πατέρα ΜΟΥ, την πιο Αγία Γραφή. Λίγη προσοχή δίνεται στο Βιβλίο του Ιωάννη, όπου σε όλους στον κόσμο δόθηκαν λεπτομέρειες των έσχατων καιρών. Αυτός ο καιρός έχει έρθει τώρα. Ετοιμαστείτε όλοι σας.

Η αλήθεια που περιέχεται στο Βιβλίο της Αποκάλυψης είναι ακριβώς αυτό – Αλήθεια. Μπορείτε να αναγνωρίσετε τα σημάδια; Η αναταραχή στον κόσμο θα συνεχίσει να κλιμακώνεται με απότομο ρυθμό. Το νομισματικό σας σύστημα απειλείται από μια παγκόσμια ομάδα που θέλει όχι μόνο τα χρήματά σας, αλλά η οποία θέλει να κλέψει τις ψυχές σας.

Η κακία του ανθρώπου είναι εμφανής, αλλά μεγάλο μέρος της παραμένει κρυμμένη. Οι αγγελιοφόροι ΜΟΥ είναι τώρα μαζί σας, παιδιά, για να βοηθήσουν στην προετοιμασία των ψυχών σας. Είτε θα τους αναγνωρίσετε ποιοι είναι είτε όχι, το Άγιο Πνεύμα, που βασιλεύει στις ψυχές τους θα διαδίδει μετάνοια.

Αυτοί που καταδικάζουν τις προσπάθειες ΜΟΥ να επικοινωνήσω μαζί σας, σύντομα θα καταλάβουν την Αλήθεια. Τότε τα παιδιά ΜΟΥ θα ενωθούν εναντίον αυτών των ασεβών δυνάμεων που καθοδηγούνται από το σατανά. Αυτές δε θα κερδίσουν. Κάθε εμπόδιο είναι τοποθετημένο μπροστά τους από το Χέρι του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ. Το Έλεός ΤΟΥ είναι τόσο μεγάλο που θα χρησιμοποιήσει τη δύναμή ΤΟΥ για να υπερασπίσει τα παιδιά ΤΟΥ και θα καταστρέψει όσους επιμένουν να ακολουθούν το δρόμο του απατεώνα.

Όποιες και αν είναι οι διαφορές των απόψεων σας ως προς το αν ΕΓΩ μιλάω τώρα σε εσάς ή όχι, δε θα έχει σημασία. Είναι η πίστη σας σε ΜΕΝΑ και τον Αγαπημένο Πατέρα ΜΟΥ, τον Ύψιστο Θεό η οποία θα μετράει στο τέλος.

Παιδιά, η πιο επείγον είναι προσευχή, όπου κι αν βρίσκεστε, οποία κι αν είναι η θρησκεία σας, ανεξάρτητα από τις απόψεις σας. Ενωθείτε και προσευχηθείτε μαζί στο Άγιο Πνεύμα για τη διαφώτιση σ’ αυτόν τον καιρό. Ο σατανάς προσπαθεί να σας απομακρύνει από ΜΕΝΑ, τον Αγαπημένο Σωτήρα σας. Μην ακούτε τις αμφιβολίες και το φόβο, που βάζει στις καρδιές σας. Αυτός θα χρησιμοποιήσει ψέματα, για να ΜΕ εμποδίσει από το να πλημμυρήσω τις ψυχές σας με το Θείο Φως ΜΟΥ.

Η Αγάπη ΜΟΥ για σας, παιδια, είναι τόσο ισχυρή που ανεξάρτητα από το πόσο ΜΕ αγνοείτε ή απομακρύνεστε από ΜΕΝΑ, θα συνεχίζω να σας καλώ. Θα το κάνω με τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος. Πρέπει να προσεύχεστε γι’ αυτό το Δώρο, λέγοντας:

„Ω Ιησού, κάλυψέ με με το Πολύτιμο Αίμα ΣΟΥ και γέμισέ με με το Άγιο Πνεύμα, για να μπορέσω να διακρίνω αν αυτά τα λόγια προέρχονται από ΣΕΝΑ. Κάνε με ταπεινό στο πνεύμα. Δέξου με Έλεος την ικεσία μου και άνοιξε την καρδιά μου για την Αλήθεια.”

Θα απαντήσω στις πιο σκληρυμένες ψυχές, όταν θα λένε αυτήν την προσευχή.

Δώστε ΜΟΥ την ευκαιρία να σας φέρω κοντά ΜΟΥ, έτσι ώστε να μπορέσω να ενώσω όσο το δυνατόν πιο πολλά παιδιά ΜΟΥ πριν από τη Μεγάλη Προειδοποίηση.

Να θυμάστε ότι η Αγάπη ΜΟΥ για σας δε θα σβήσει ποτέ, δεν έχει σημασία πόσο πολύ κλείνετε τα αυτιά στις επείγουσες εκκλήσεις ΜΟΥ για την ενότητα.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας

Ιησούς Χριστός

03/11/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.