ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Θεός Πατέρας – Η τελευταία έκκληση στους άθεους

Μήνυμα 242 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 5 Νοεμβρίου του 2011, στις 13:00

 

Κόρη ΜΟΥ, στην ανθρωπότητα θα φανερωθεί τώρα το Χέρι του Ελέους ΜΟΥ, επειδή πλησιάζει η έλευση του ΥΙΟΥ ΜΟΥ.

Σε όλες τις βασανισμένες ψυχές σε σύγχυση λέω: Εμπιστευτείτε ΕΜΕΝΑ, το Θεό Πατέρα. ΕΓΩ, που δημιούργησα τον καθέναν από εσάς με Αγάπη και Συμπόνια, θέλω να σώσω το κάθε πολύτιμο παιδί ΜΟΥ.

Δε θέλω να χάσω κανέναν από εσάς, συμπεριλαμβανομένων κι εκείνων, που ΜΕ χλευάζουν. Προετοιμαστείτε για το Μεγαλύτερο Δώρο που έχει ετοιμάσει για σας. Θα αποτρέψω την απαγωγή σας από το σατανά, αν ΜΟΥ το επιτρέψετε, διότι ΕΓΩ δεν μπορώ να σας αναγκάσω να αποδεχτείτε αυτήν την Πράξη του Ελέους. Αυτό που ΜΕ θλίβει είναι το γεγονός πως πολλοί από εσάς θα απορρίψουν αυτό το Χέρι του Ελέους ΜΟΥ. Δε θα είστε αρκετά δυνατοί, αλλά παρ’ όλ’ αυτά, όταν θα είστε μάρτυρες της Αλήθειας που θα σας αποκαλυφθεί κατά τη διάρκεια της Προειδοποίησης, θα προσπαθήσετε να Την πιάσετε σαν σωστικό σχοινί.

Πρέπει να ΜΟΥ ζητήσετε τη δύναμη, για να ΜΟΥ επιτρέψετε να σας σώσω από την αιώνια καταδίκη. Για τελευταία φορά καλώ ιδιαίτερα τους άθεους. Μην απορρίψετε την Αλήθεια, όταν αυτή θα σας αποδειχθεί. Αν το κάνετε, θα είστε για ΜΕΝΑ χαμένοι για πάντα.

Ο Θεός Πατέρας

05/11/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.