ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Σε πολλούς κύκλους θα είσαι μισητή και σε άλλους θα σε φοβούνται

Μήνυμα 244 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 7 Νοεμβρίου του 2011, στις 20:50

 

Αγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πρέπει να ακούσεις. Καθώς οι Προφητείες ΜΟΥ ξετυλίγονται και όταν το Άγιο Λόγο ΜΟΥ θα αρχίζουν να Το δέχονται και να ακούνε, πρέπει να είσαι προσεκτική. Εσύ, κόρη ΜΟΥ, θα είσαι μισητή σε πολλούς κύκλους και σε άλλους θα σε φοβούνται.

Οι Προφητείες ΜΟΥ που θα σας δοθούν, έχουν ως σκοπό να εξασφαλίσουν, ότι δε θα υπάρχει καμία αμφιβολία στο μυαλό όλων των παιδιών ΜΟΥ, πως η υπόσχεση της Αιώνιας Σωτηρίας θα πραγματοποιηθεί επιτέλους.

Κόρη ΜΟΥ, θα αισθάνεσαι απομονωμένη, θα νιώθεις απόρριψη, θα αντιμετωπίζεσαι με φόβο και θα υποφέρεις πάρα πολύ στο Όνομά ΜΟΥ.

Χωρίς την θυσία σας δε θα μπορούσα να εκπληρώσω την υπόσχεσή ΜΟΥ να σώσω την ανθρωπότητα, έτσι ώστε σε κάθε ψυχή παρέχεται η δυνατότητα να επωφεληθεί από τη νόμιμη κληρονομιά της.

Καλώ τους χειροτονημένους υπηρέτες ΜΟΥ να σε προστατεύουν, κόρη ΜΟΥ, διότι αυτό θα είναι το ιερό καθήκον τους. Με τον καιρό θα καταλάβουν ποιος είναι ο ρόλος τους. Εν τω μεταξύ καλώ όλους τους πολύτιμους πιστούς ΜΟΥ να προσεύχονται για την προστασία για σένα από τις κακές δυνάμεις που οδηγούνται από το σατανά, οι οποίες θέλουν να καταστρέψουν τον κόσμο για δικό τους όφελος.

Να είστε δυνατοί. Προσευχηθείτε για την προστασία και να προσθέσετε τη βοήθεια της Ευλογημένης Μητέρας ΜΟΥ στην κάθε στιγμή.

Ο Ιησούς σας

Σωτήρας και Λυτρωτής της ανθρωπότητας

07/11/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.